تاریخ انتشار نسخه No Man’s Sky PSVR2 اعلام شد


Hello Games تأیید کرده است که به‌روزرسانی رایگان No Man’s Sky برای PlayStation VR2 در کنار عرضه هدست واقعیت مجازی در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

با نزدیک شدن به عرضه پلی استیشن VR2، جزئیات بیشتری از عرضه این هدست واقعیت مجازی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. برای مثال می توان به بازی ها از زمان عرضه PSVR2 اشاره کرد. اگرچه بازی Horizon Call of the Mountain یکی از نکات جالب عرضه این هدست به حساب می‌آید، اما اکنون در میان جدیدترین‌های بازی، متوجه شدیم که بازیکنان باید منتظر عرضه یک بازی بزرگ دیگر باشند.

همانطور که توسط Eurogamer گزارش شده است، توضیحات به روز شده تریلر معرفی PSVR2 برای No Man’s Sky نشان می دهد که این بازی در فوریه 2023 منتشر می شود که مصادف با تاریخ انتشار هدست پلی استیشن VR2 است. البته Hello Games سازنده بازی New Men’s Sky نیز بیکار نماند و با انتشار بیانیه ای جدید تایید کرد که این بازی یکی از آثار هدست واقعیت مجازی جدید سونی خواهد بود.

نسخه PlayStation VR2 No Man’s Sky به صورت یک آپدیت رایگان برای تمامی دارندگان نسخه اصلی و با همان الگوی به روز رسانی قبلی منتشر خواهد شد. این بازی از سخت افزار پلی استیشن 5 و پلی استیشن VR2 استفاده می کند تا “احساس تعامل و اعتبار را به سطح جدیدی برساند”. هدست پلی استیشن VR2 در تاریخ 22 فوریه 2023 (3 مارس 1401) با قیمت 549.99 دلار عرضه خواهد شد.

بخوانید  تریلر بازی Death Stranding 2 با تمرکز بر داستان و گیم پلی منتشر شد