تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Little Orpheus

دانلود از آپارات

پس از گذشت پنج ماه از زمان عرضه اصلی Little Orpheus، شرکت The Secret Mode که وظیفه نشر آن را برعهده دارد اعلام کرد این بازی ماجراجویی مستقل در ماه آینده روی پلتفرم استیم منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

پیش از این قرار بود این بازی پلتفرمر که ماجراجویی‌های یک دانشمند اهل شوروی را روایت می‌کند، در ماه مارس امسال برای کنسول‌های خانگی و کامپیوتر منتشر شود. اما مسائل جهانی و سیاسی به‌وجود آمده در ماه‌های اخیر، باعث شد تا ناشر بازی تصمیم بگیرد تاریخ انتشار بازی را تا چند ماه به تعویق بیاندازد و حالا قرار است Little Orpheus در ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) روی فروشگاه استیم و دیگر پلتفرم‌ها منتشر شود. شما می‌توانید تریلر جدید این بازی را در ادامه تماشا کنید.

همچنین خریداران این نسخه از بازی به یک اپیزود داستانی جدید با نام A Rush of Onion to the Head و حالت Lost Recordings Mode نیز دسترسی خواهند داشت. علاوه‌بر استیم، این بازی برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌شود. براساس اطلاعات قرار گرفته روی صفحه رسمی بازی در فروشگاه eShop نینتندو، کاربران برای دانلود این بازی پلتفرمر مستقل، به ۳.۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی احتیاج خواهند داشت.

استودیوی بریتانیایی The Chinese Room که ساخت بازی‌هایی مانند Dear Esther و Everybody’s Gone to the Rapture را در کارنامه دارد، این بازی را برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ برای سرویس اشتراکی اپل آرکید منتشر کرده بود. به‌دلیل استقبال هواداران و منتقدان از طراحی‌های خلاقانه و گیم‌پلی جذاب این بازی، سال گذشته شاهد معرفی این بازی برای دیگر پلتفرم‌های گیمینگ نیز بودیم.

بخوانید  بازی انحصاری South of Midnight احتمالاً در سال 2024 منتشر خواهد شد

استودیوی The Chinese Room با پخش یک تریلر، از تاریخ انتشار نسخه جدید بازی Little Orpheus رونمایی کرد.

سازندگان Little Orpheus از داستان‌های کلاسیکی مثل Journey to the Centre of the Earth و Flash Gordon به‌عنوان منابع الهام این بازی پلتفرمر نام می‌برند. استودیوی The Chinese Room همچنین می‌گوید این نسخه ریمستر شده از بازی، از گرافیک، تکسچرها، نورپردازی و انیمیشن‌های باکیفیت‌تری نسبت به نسخه موبایل بازی استفاده می‌کند.