تاریخ انتشار نسخه باکیفیت Taylor Swift: The Eras Tour اعلام شد


تیلور سویفت در اینستاگرام اعلام کرد که طرفداران چه زمانی باید منتظر انتشار دیجیتالی Taylor Swift: The Eras Tour باشند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی Taylor Swift: The Eras Tour (تیلور سویفت: بازدید دوره) اعلام شده است. این فیلم کنسرت در تاریخ 22 آذر 1402 (13 دسامبر 2023) با قیمت 19.89 دلار در آمریکای شمالی و سایر کشورها با اجاره 30 روزه در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

تیلور سویفت اخیراً در اینستاگرام اعلام کرد که نسخه دیجیتالی Taylor Swift: The Eras Tour در روز تولد او برای طرفداران عرضه می شود. این نسخه با عنوان Extended Cut شامل 3 آهنگ اضافی Long Live، The Archer و Wildest Dreams است که در نسخه تئاتری قرار نگرفته است.

یونیورسال پیکچرز نسخه دیجیتالی فیلم را به طور انحصاری بر روی پلتفرم های دیجیتال در ایالات متحده و کانادا منتشر خواهد کرد. طرفداران می توانند این فیلم را از طریق Amazon Prime Video تماشا کنند. Apple، Vudu، YouTube، Google TV و Xfinity را اجاره کنید. هنوز مشخص نیست این فیلم در کدام کشورهای دیگر اکران خواهد شد، اما این موضوع به زودی اعلام خواهد شد.

Taylor Swift: The Eras Tour با بودجه 10 تا 20 میلیون دلاری ساخته شد و توانست 249 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش کند. این خبر زمانی منتشر شد که تیلور سویفت تور خود را در برزیل در روز یکشنبه به پایان رساند. می توانید تریلر نسخه Extended Cut این فیلم کنسرت را در کانال یوتیوب یونیورسال پیکچرز مشاهده کنید.

بخوانید  بهترین بازی های رایگان ایکس باکس سری ایکس و اس | از وارزون 2 تا هیلو اینفینیت
تحریریه مجله بازی یک گیمر