تاریخ انتشار فصل دوم Warzone 2.0 | اخبار گیم اسپات

زمانی که نیاز به استراحت از فصل 2 Call of Duty دارید، می‌توانید انگشت خود را روی ماشه مجازی با Atomic Heart بکشید که کمتر از یک هفته بعد در 21 فوریه منتشر می‌شود. به تازگی سازنده بازی، Mundfish در توییتر به سوال یکی از طرفداران پاسخ داده است. در مورد عملکرد کنسول و نشان داد که Atomic Heart در صورت نیاز، نرخ فریم را بر وضوح اولویت قرار می دهد. Mundfish گفت: “60 فریم در ثانیه ثابت، 4K در سیاه چال ها و وضوح پویا، عمدتا 4K با 60 فریم در ثانیه در جهان باز. البته نسل بعدی به غیر از این اطلاعات، اطلاعات زیادی در مورد Atomic Heart در کنسول فاش نشده است، زیرا تریلرها شامل فیلم های رایانه شخصی بودند. هیچ صحبتی در مورد انتخاب گیمرها بین کیفیت یا عملکرد وجود ندارد و عملکرد نسل بعدی نیز در زمان این ضبط ناشناخته است.

حالا بیایید در مورد نوع دیگری از تیراندازی اول شخص صحبت کنیم. امروز، توسعه دهنده Futurlab بسته ویژه Tomb Raider را برای PowerWash Simulator معرفی کرد. این DLC رایگان که از 31 ژانویه در دسترس است، درست است، رایگان است، به شما امکان می دهد تا مانور نمادین Croft را پاک کنید. طبق بخش سوالات متداول اعلامیه، این DLC یک کمپین کوچک با داستان کوتاه و پنج سطح جدید برای لذت بردن خواهد بود. تغییرات بیشتری در Powerwash Sim وجود دارد، اما توسعه‌دهندگان گفته‌اند که اطلاعات بیشتری در این مورد با راه‌اندازی به‌روزرسانی منتشر خواهند کرد.

معلوم شد که CODSploitz درست گفته است، و Activision رسما تایید کرده است که فصل 2 CoD اکنون در 15 فوریه عرضه خواهد شد. مورخ 15 فوریه

بخوانید  Twitch 500 کارمند خود را در آخرین دور از کاهش کارها اخراج کرد - گزارش