تاریخ انتشار سریال سلب مسئولیت با بازی کیت بلانشت اعلام شد

اپل تی‌وی پلاس از سریال روان‌شناختی سلب مسئولیت با بازی کیت بلانشت و کوین کلاین رونمایی کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون باخبر شدیم که شبکه اپل تی وی پلاس تاریخ انتشار مینی سریال سلب مسئولیت را با نقش آفرینی اعلام کرده است. کیت بلانشت و کوین کلاین اعلام شد دو قسمت اول این مجموعه تریلر روانشناختی در تاریخ 20 مهر 1403 (11 مهر 2024) برای مخاطبان پخش می شود و قسمت های بعدی به صورت هفتگی پخش می شود. آلفونسو کوارونینکارگردان فیلم روما سریال انکار را بر اساس رمانی به همین نام ساخت رنی نایت ساخته شده بود.

این سریال به عنوان یک فیلم هیجان‌انگیز روان‌شناختی، ماجراهای کاترین ریونسکرافت را دنبال می‌کند، یک گزارشگر موفق که حرفه‌اش به افشای اشتباهات پنهان سازمان‌ها بستگی دارد. وقتی کاترین رمانی از نویسنده ای ناشناس دریافت می کند، با تعجب متوجه می شود که او شخصیت اصلی داستان است. داستانی که تاریک ترین رازهایش را فاش می کند. در حالی که کاترین در تلاش برای کشف هویت نویسنده است، باید با گذشته خود روبرو شود قبل از اینکه زندگی او را نابود کند.

ساشا بارون کوهنبازیگر فیلم بورات کدی اسمیت مک فیبازیگر فیلم قدرت سگ، لسلی منویلبازیگر فیلم یک سال دیگر (یک سال دیگر) لوئیس پارتریجانولا هلمز، بازیگر سینما لیلا جورج، بازیگر موتورهای مرگبار و هیون جونگبازیگر The Squid Game در مینی سریال سلب مسئولیت در کنار کیت بلانشت و کوین کلاین ایفای نقش می کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  توسعه دهنده Lies of P خوشحال است که این بازی را در Game Pass منتشر می کند