تاریخ انتشار بازی PGA Tour پس از یک سال تاخیر تایید شد

توسعه بازی PGA Tour توسط استودیو EA Tiburon، سازنده سری Madden انجام می شود. این بازی در ابتدا قرار بود در بهار سال 2022 عرضه شود، اما EA پیش از آن اعلام کرده بود که این بازی یک سال بعد منتشر خواهد شد.

Electronic Arts سرانجام پس از یک سال تاخیر، تاریخ انتشار بازی شبیه‌سازی گلف PGA Tour را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهم در سال 2023 تایید کرد.

طبق اعلام رسمی EA، بازی PGA Tour در 24 مارس 2023 (4 آوریل 1402) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و رایانه‌های شخصی (از طریق اپلیکیشن EA، استیم و فروشگاه اپیک گیمز) منتشر خواهد شد. . . EA Sports PGA Tour اولین بازی بزرگ شبیه سازی گلف از زمان قطع مجوز EA برای این سری در سال 2015 است که قرار است تجربه ای ویژه از این بازی با گرافیک نسل بعدی و سیستم بازی تغییر یافته به نام “Pure Strike shot” را به کاربران ارائه دهد. “. آهسته. تدریجی

Electronic Arts قبلا بازی‌های PGA Tour را بین سال‌های 1990 تا 2015 منتشر کرده بود. این مجموعه شامل 16 بازی مختلف است که توسط تایگر وودز و اخیراً روری مک‌ایلروی تأیید و توصیه شده‌اند. البته در سال 2021، ناشر رقیب EA، 2K Sports، PGA Tour 2K21 را منتشر کرد و قرارداد بلندمدتی با تایگر وودز، یک گلف باز حرفه ای از ایالات متحده آمریکا و یکی از موفق ترین گلف بازان تاریخ، اعلام کرد.

محیط بازی PGA Tour