تاریخ انتشار بازی Ghost Trick: Phantom Detective در تریلر جدیدی اعلام شد

طبق گفته کپکام، افرادی که بازی Ghost Trick: Phantom Detective را پیش خرید کنند، چهار تصویر پس زمینه و دو آهنگ Missile و Brave Little Creature دریافت خواهند کرد. منتظر جزئیات بیشتر این ریمستر در آینده باشید.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به تازگی کپکام با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرده است که بازی Ghost Trick: Phantom Detective در تاریخ 9 جولای 1402 (30 ژوئن 2023) بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. این ریمستر که بر اساس سری ماجراجویی و معمایی Ace Attorney ساخته شده است، دارای تصاویری با وضوح بالا و چندین ویژگی جدید دیگر خواهد بود.

توسعه دهندگان ویژگی جدیدی به نام Collection را در اختیار بازیکنان قرار می دهند تا بتوانند آثار هنری و موسیقی هایی را که در بازی با آن مواجه می شوند در یک مکان جمع آوری و مشاهده کنند. تمامی پازل های نسخه موبایل بازی Ghost Trick: Phantom Detective در نسخه های جدید گنجانده شده است و بازیکنان باید تلاش ویژه ای برای تکمیل چالش های جدید داشته باشند.

دانلود فیلم آپارات

Ghost Trick: Phantom Detective علاوه بر وضوح و نرخ فریم بالاتر، یک رابط کاربری متمرکز نیز دارد. علاوه بر این، 37 موسیقی این بازی توسط یاسوماسا کیتاگاواآه، آهنگساز سریال Ace Attorney بازنشانی شده است. بعلاوه ماساکازو سوگیموریآهنگساز اصلی بازی Ghost Trick: Phantom Detective یک آهنگ کاملاً جدید برای این بازی ساخته است.

بخوانید  یک متخصص اسلحه به سلاح ها در Apex Legends PART 2 واکنش نشان می دهد

Capcom تاریخ انتشار بازی Ghost Trick: Phantom Detective را با تریلر جدیدی اعلام کرد.