تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 احتمالا نزدیک است


به نظر می‌رسد شرکت کپکام قصد دارد تا به‌زودی از تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Dragon’s Dogma 2 رونمایی کند.

بازی Dragon’s Dogma 2 یکی از مورد انتظارترین آثار در حال ساخت شرکت کپکام است. این بازی در سال گذشته معرفی شد و کپکام برای توسعه آن از موتور بازی‌سازی RE Engine استفاده می‌کند، همان موتوری که در ساخت بازی Devil May Cry 5، بازی Street Fighter 6 و چند نسخه اخیر مجموعه Resident Evil از آن استفاده شده است.

در حال حاضر مشخص نیست که کپکام قصد دارد چه زمانی این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان‌باز را به بازار عرضه کند، اما احتمالا تاریخ انتشار آن نزدیک باشد. اخیرا بازی Dragon’s Dogma 2 در کشور عربستان سعودی رده‌بندی سنی شده است و از آنجایی که معمولا این اتفاق در مراحل پایانی توسعه یک پروژه رخ می‌دهد، انتظار داریم که مدت زمان زیادی تا انتشار این بازی مورد انتظار فاصله نداشته باشیم.

کپکام در گذشته اعلام کرده بود که یک بازی مهم را تا آوریل سال ۲۰۲۴ (اردیبهشت ۱۴۰۳) عرضه خواهد کرد، بااین‌حال مشخص نیست پروژه مورد اشاره این ناشر کدام بازی خواهد بود. گروهی معتقد هستند که توسعه‌دهنده ژاپنی به بازی Dragon’s Dogma 2 اشاره کرده است، در‌حالی‌که بعضی از افراد نیز فکر می‌کنند این پروژه نسخه بعدی بازی Monster Hunter خواهد بود.

به هر شکل باتوجه‌به این رده‌بندی سنی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بازی Dragon’s Dogma 2 تا پایان سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود. همچنین احتمال دارد که در جریان مراسم گیم آواردز ۲۰۲۳ شاهد انتشار تریلری جدید و حتی اعلام تاریخ انتشار این بازی باشیم.

بخوانید  به‌روزرسانی آنلاین هفتگی GTA، گاراژ بزرگ و فعالیت‌های بیشتر در Los Santos Drug Wars را اضافه می‌کند.

در حال حاضر نسخه اول بازی Dragon’s Dogma در پلتفرم‌های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ قابل تجربه است. همچنین نتفلیکس یک سریال انیمه‌ای هفت قسمتی با اقتباس از این بازی ساخته است که می‌توانید آن را تماشا کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر