تاریخ انتشار بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened در تریلر جدیدی اعلام شد

دانلود فیلم آپارات

همانطور که سازنده اعلام کرده است، پیش خرید دیجیتالی نسخه بازسازی شده Sherlock Holmes: The Awakened در تمامی فروشگاه ها فعال شده است و کسانی که این بازی را پیش خرید کنند، به سه لباس ویژه شرلوک و واتسون دسترسی خواهند داشت.

Frogverse در ادامه به قیمت سه نسخه مختلف بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened اشاره کرد. نسخه معمولی این بازسازی با قیمت 39.99 دلار عرضه خواهد شد و تنها شامل بازی اصلی می شود. در همین حال، نسخه لوکس با قیمت 49.99 دلار به فروش می رسد و شامل بسته های الحاقی اضافی و 6 لباس انحصاری است. در نهایت، نسخه پریمیوم این بازسازی 54.99 دلار قیمت خواهد داشت که شامل تمام محتوای نسخه لوکس و همچنین یک کتاب هنری دیجیتال و آلبوم موسیقی متن خواهد بود.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه بازسازی شده Sherlock Holmes: The Awakened در تاریخ ۲۲ آوریل ۱۴۰۲ (۱۱ آوریل ۲۰۲۳) بر روی پلتفرم‌های PC، Nintendo Switch، PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox One و Xbox Series X منتشر خواهد شد. Xbox Series S آزاد خواهد شد. علاوه بر این، استودیو Frogwares تایید کرده است که توسعه این بازسازی کامل و طلایی است. این بدان معناست که توسعه محتوای بازی کامل شده است و می توان آن را از ابتدا تا انتها تجربه کرد. توسعه دهندگان می توانند در این فرصت باقیمانده روی رفع مشکلات و بهینه سازی بیشتر محصول خود کار کنند.

بخوانید  تریلر گیم پلی کوتاه Lords of the Fallen منتشر شد

استودیو Frogwares تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Sherlock Holmes: The Awakened را با تریلر جدیدی اعلام کرد.

در گذشته، Frogwares اعلام کرد که تاریخ انتشار بازی ترسناک روان‌شناختی Sherlock Holmes: The Awakened به دلیل مشکلاتی که با تیم سازنده مستقر در کیف، اوکراین وجود دارد، به آوریل 2023 به تعویق افتاده است. حال این استودیو با انتشار تریلر جدیدی تاریخ انتشار این بازسازی را اعلام کرده است.