تاریخ انتشار انیمیشن ماریو 2 تایید شد

نینتندو و ایلومینیشن آن را همزمان با روز ماریو خلق کردند انیمیشن Super Mario Bros. Movie 2 با اعلام تاریخ انتشار این انیمیشن تایید شد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دومین فیلم انیمیشن ماریو قطعی شد. نینتندو و یونیورسال در جریان روز ماریو اعلام کردند که قسمت دوم Super Mario Bros. فیلم در دست ساخت است. همچنین اعلام شد که انیمیشن The Super Mario Bros. فیلم ۲ قرار است در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۶ اکران شود و در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده و تنها انیمیشن تایید شده و مراحل تولید آن آغاز شده است.

ایلومینیشن انترتینمنت سازنده آثاری چون کارتون Minions و کارتون Despicable Me با همکاری نینتندو و زیر نظر کامل شیگرو میاموتوکارتون ماریو توسط سازنده بازی ماریو تولید شد که برای ساخت کارتون ماریو 2 برمی گشت.انیمیشن برادران سوپر ماریو این فیلم در سال 2023 بیش از 1.361 میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخت که شامل بیش از 574.9 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از 787 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی بود.

ماریو و لوئیجی در کارتون The Super Mario Bros.  فیلم

کریس پرت به عنوان ماریو، آنیا تیلور جوی مثل پرنسس هلو، چارلی دی به عنوان لوئیجی، جک سیاه مثل گاری، کیگان مایکل کی هرجور عشقته، ست روگن مثل خر کنگ، فرد ارمیسن مانند کرانکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش مکمل، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک و چارلز مارتین، از جمله بازیگرانی هستند که در کارتون The Super Mario Bros به صداپیشگی پرداخته اند. فیلم وجود دارد و از آن عبور کردند.

آرون هوروات و مایکل جلنیک کسی که قبلاً فیلمنامه Teen Titans GO را کارگردانی و نوشته بود! To the Movies کارگردانی انیمیشن ماریو را بر اساس فیلمنامه ای که او نوشته بود بر عهده داشت متیو فوگل با سابقه نگارش فیلمنامه های The Lego Movie 2: The Second Part و Minions: The Rise of Gru انیمیشن. و همچنین کارتون The Super Mario Bros. این فیلم در تاریخ 28 ژوئن 2024 (8 آوریل 1403) در سینماها اکران خواهد شد.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - همه مکان‌های Skyview Towers

تحریریه مجله بازی یک گیمر