تاریخ انتشار انیمیشن ماریو را به پیش ببرید

آرون هوروات و مایکل جلنیک که قبلاً فیلمنامه Teen Titans GO را کارگردانی و نوشته بود! ساخت انیمیشن ماریو بر اساس فیلمنامه ای توسط To the Movies ساخته شد متیو فوگل با سابقه نگارش فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و Minions: The Rise of Gru. Illumination Entertainment با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتوخالق ماریو انیمیشن ماریو را می سازد.

یونیورسال پیکچرز اعلام کرد انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم 2 روز زودتر اکران می شود.

کریس پرت مثل ماریو، آنیا تیلور جوی مثل پرنسس هلو، چارلی دی مثل لوئیجی، جک بلک مانند Bowser، کیگان-مایکل کی مثل تاد، ست روگن مثل خر کنگ، فرد ارمیسن مثل کرانکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش مکمل سباستین مانیسکالکو به عنوان فورمن اسپایک و چارلز مارتین، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن The Super Mario Bros نقش صداپیشه را ایفا کردند. فیلم حاضر و صداگذاری شده است.

انیمیشن ماریو همچنان در 28 آوریل 2023 (8 می 1402) در ژاپن اکران خواهد شد. انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم توسط استودیو ایلومینیشن انترتینمنت تولید شده است که بیشتر به خاطر تولید آثار محبوب و پرفروشی مانند Minions و Despicable Me شناخته شده است.انیمیشن ماریو جدیدترین اقتباس از بازی های ویدیویی است.

ماجراجویی ماریو در پادشاهی قارچ انیمیشن Super Mario Bros.  فیلم سینما

در اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران The Super Mario Bros. فیلم تغییر کرده است. انیمیشن ماریو قرار بود در تاریخ 7 آوریل 2023 (18 آوریل 1402) در آمریکای شمالی اکران شود و اکنون یونیورسال پیکچرز اعلام کرده است که انیمیشن ماریو اکنون قرار است 2 روز زودتر یعنی چهارشنبه 5 آوریل 2023 (آوریل) اکران شود. 16، 1402). می توان انتظار داشت که این انیمیشن یکی از بزرگترین افتتاحیه های فصل بهار را داشته باشد.