تاریخ انتشار انیمه Spy x Family تا تایید ماه فصل دوم اعلام شد

Toho و Wait Studio ماه انتشار فصل دوم انیمه Spy x Family را اعلام کردند. تاریخ پخش انیمه spy x family را هم اعلام کردند.

Witt Studio و CloverWorks در حال تولید انیمه Spy x Family: Code White هستند که خالق آن Tatsuya Endo به عنوان مدیر اجرایی فعالیت می کند. توهو همچنین اعلام کرد که پخش فصل دوم انیمه Spy x Family در اکتبر 2023 (اکتبر یا نوامبر 1402) آغاز خواهد شد، اما زمان دقیق تری اعلام نشده است. در هر صورت، طرفداران خانواده انیمه spy x سقوط هیجان انگیزی را در پیش دارند. در زیر می توانید اولین پوستر انیمه Spy x Family – CODE: WHITE را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمه Spy x Family - CODE: WHITE

فصل اول انیمه Spy×Family در 25 قسمت، قسمت اول در 12 قسمت و قسمت دوم در 13 قسمت تولید و پخش شد. انیمه spy x family با همکاری Witt Studio و CloverWorks تولید شده است. کازوهیرو فوروهاشی، کارگردان Dororo و Mobile Suit Gundam Unicorn، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه Spy × Family را بر عهده دارد. انیمه Spy x Family اقتباسی از مانگای Tatsuya Endo به همین نام است که پخش آن در سال 2019 آغاز شد و هنوز هم به شدت ادامه دارد.

تا به امروز 10 قسمت از مانگای Spy×Family نوشته و منتشر شده است. انیمه Spy×Family داستان یک مامور مخفی به نام لوید فورگر با نام مستعار مامور گرگ و میش را دنبال می کند که ماموریت خطرناکی را در کشوری دشمن برای جلوگیری از یک جنگ بزرگ دریافت می کند، جایی که باید با تشکیل یک خانواده خیالی به مدرسه ای نفوذ کند تا بتواند ارتباط برقرار کند. با فرد مورد نظر سازمان. همسر خانواده به نام یور فورگر یک قاتل حرفه ای است و دختر خانواده به نام آنیا فورگر دارای قدرت تله پاتی است.

بخوانید  رئیس HBO نمی خواهد در انقلاب هوش مصنوعی هالیوود شرکت کند، اگر این اتفاق بیفتد

دسامبر گذشته بود که انیمه Spy x Family رسما برای فصل دوم تمدید شد. همچنین یک انیمه بلند بر اساس آن تایید و معرفی شد و هم اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونزمان بازگشت انیمه spy x family تایید و اعلام شد. استودیو توهو پوستری منتشر کرد اعلام کرد که انیمه Spy x Family با نام CODE WHITE و انیمه Spy x Family – CODE:WHITE در تاریخ 22 دسامبر 2023 (Dan 1, 1402) منتشر خواهد شد.