تاریخ انتشار الحاقیه Age of Empires II Return to Rome اعلام شد

تاریخ انتشار بسته الحاقی Return to Rome برای Age of Empires II: Definitive Edition تایید شد. مستندی از بازی نیز توسط Noclip ساخته شده است.

در صفحه رسمی توییتر این بازی اعلام شد که بسته Return to Rome در تاریخ 26 می (16 اردیبهشت) برای کنسول های ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. علاوه بر این، برای کسانی که از تماشای بازی در حال انجام لذت می برند، مستندی توسط Noclip درباره بازگشت بزرگ Age of Empires در صنعت بازی در حال آماده سازی است.

بدون شک این زمان مناسب برای طرفداران استراتژی های همزمان است. توجه داشته باشید که بسیاری از عناوین Age of Empires برای رایانه های شخصی و کنسول های Xbox در سرویس Game Pass موجود است.

دانیالیکی از سازندگان این صفحه یوتیوب در توییتی نوشت: «ما در حال کار روی یک مستند درباره بازگشت باشکوه Age of Empires هستیم. من از طرفداران پر و پا قرص AoE کلاسیک و نسخه های قطعی آن هستم و از کار کردن بر روی این مستند هیجان زده هستم. جسی گواراسیا و فرانک هاولی من خوشحالم”.

در نهایت تاریخ انتشار بسته الحاقی Age of Empires II: Definitive Edition Return to Rome مشخص شد. این بسته اضافی چند ماه پیش و به مناسبت سالگرد بیست و پنجمین سالگرد ساخت سری فوق اعلام شده است و در آن تمامی محتویات اولین بازی Age of Empires شامل شانزده تمدن آن به نسخه دوم آورده خواهد شد.