تاریخ انتشار استیم Assassin’s Creed Valhalla اعلام شد


یوبی سافت تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla را در فروشگاه استیم اعلام کرد.

یوبی سافت اخیرا تایید کرده است که بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ 6 دسامبر سال جاری در فروشگاه Steam در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، دو بازی Anno 1800 و Roller Champions نیز قرار است در تاریخ نامعلومی از سوی کمپانی Valve بر روی این پلتفرم عرضه شوند.

در همین رابطه، سخنگوی یوبی‌سافت در مصاحبه‌ای با مجله Eurogamer گفت: «ما دائماً در حال ارزیابی روش‌های ارائه بازی‌های خود به مخاطبان در سراسر جهان هستیم و در عین حال می‌خواهیم یک اکوسیستم انتشار پایدار از طریق Ubisoft Connect ارائه کنیم. سه بازی Assassin’s Creed Valhalla، Anno 1800 و Roller Champions از جمله آثار یوبی سافت هستند که بر روی استیم منتشر خواهند شد.

کمپین های متقابل Assassin's Creed Valhalla و Odyssey

سه بازی ذکر شده در انحصار سرویس Ubisoft Connect و Epic Games Store در رایانه شخصی هستند. از سال 2009، سرویس Ubisoft Connect با نام UPlay شناخته می شود و فروشگاهی است که به محصولات یوبی سافت اختصاص دارد. فروشگاهی که نسخه PC بازی های این شرکت را به صورت انحصاری در اختیار گیمرها قرار می دهد. البته برخی از بازی های اخیر یوبی سافت مانند The Division 2 و Far Cry 6 نیز از طریق فروشگاه Epic Games منتشر شده اند. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم چه بازی های دیگری از Ubisoft Connect در آینده در فروشگاه Steam در دسترس خواهند بود.

طبق اعلام یوبی سافت، بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است در آخرین آپدیت بازی در تاریخ 15 دسامبر (15 آذر) امسال محتوای اضافی The Last Chapter را دریافت کند، بنابراین داستان ایوار به پایان خواهد رسید. با انتشار نسخه Steam در همان تاریخ، این بهترین فرصت برای بازیکنان جدید است تا جدیدترین بازی Assassin’s Creed را با محتوای کامل تجربه کنند.

بخوانید  Overwatch 2 فصل 4 قهرمانان را با تم حماسی Space Opera به کهکشانی بسیار دور می فرستد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با ما در میان بگذارید.