تاخیر Atomic Heart تا زمستان و معرفی ناشر بازی

رابرت بگرتونی (Robert Bagratuni)، مدیرعامل استودیوی بازی‌سازی Mundfish در راستای معرفی ناشر و اعلام تاریخ انتشار جدید بازی، چنین بیانیه‌ای را صادر کرده است:

بازی Atomic Heart در تاریخی نامشخص از زمستان پیش رو راهی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی با مشخص شدن Focus Entertainment به‌عنوان ناشر Atomic Heart، این شرکت در اعلامیه‌ی رسمی خود از عرضه‌ی بازی نام‌برده در تاریخی نامشخص از زمستان امسال خبر داد. بدین ترتیب، حالا زمان انتشار بازی Atomic Heart که اولین محصول تیم Mundfish به‌حساب می‌آید و برای عرضه در سال ۲۰۲۲ میلادی برنامه‌ریزی شده بود، به‌تاریخی نامعلوم از زمستان منتقل شده است.

«وقتی پنج سال پیش این استودیو را تأسیس کردیم، هدف خود را بر این گذاشتیم که جهانی در سطح جهانی بازی‌سازی را طراحی کنیم؛ دنیایی که توسط‌ میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان تحسین شود. حالا که به‌مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش از کار رسیده‌ایم، این آمادگی را داریم تا محصولی را عرضه کنیم که سال‌ها برای آماده کردن آن تلاش می‌کردیم. از اینکه همراه‌با یک ناشر باتجربه قرار است بازی را منتشر کنیم، دیگر از این خوشحال‌تر نمی‌توانستیم باشیم. تردید نداریم که شرکت Focus Entertainment یک عرضه‌ی فوق‌العاده را برای Atomic Heart رقم خواهد زد».

طی سالیان گذشته و به‌لطف نمایش‌های جذاب بازی Atomic Heart، این اثر به‌یکی از محصولات مورد انتظار برای بعضی از گیمرها تبدیل شده است. بازی نام‌برده با بردن مخاطب خود به‌نسخه‌ای بسیار خاص از اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۵۰، یک تجربه‌ی Retro Sci-fi با حال‌وهوای استیم‌پانک را در اختیار او قرار می‌دهد. Atomic Heart با مولفه‌های اکشن-نقش‌آفرینی خود و صدالبته به‌لطف آهنگ‌سازی میک گوردون، حسابی در رادار هواداران این سبک از بازی‌ها قرار دارد.

بخوانید  رفع پرش فریم هنگام تجربه Assassin's Creed Syndicate در کنسول PS5



منبع

شرکت Focus Entertainment به‌عنوان ناشر بازی Atomic Heart معرفی شد و اعلام کرد این اثر با چند ماه تأخیر در زمانی نامشخص از زمستان به‌دست مخاطب می‌رسد.