تأیید عرضه بازی Hollow Knight: Silksong برای پلی استیشن

به‌هرشکل بازی Hollow Knight: Silksong در زمان عرضه در دسترس کاربران پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد. مشترک‌های سرویس گیم پس نیز می‌توانند بدون هزینه‌ی جداگانه از همان روز عرضه به تجربه‌ی بازی بپردازند.



منبع حساب رسمی پلی استیشن در توئیتر اخیرا تأیید کرد که بازی Hollow Knight: Silksong در زمان عرضه به کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز راه خواهد یافت. هیچ ویدیو گیم‌پلی یا جزئیات جدیدی از این دنباله‌ی مورد انتظار به اشتراک گذاشته نشده است و درحال‌حاضر نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر تجربه‌ی بازی بود، اما بدون تردید کاربران پلی استیشن از انتشار این اثر برای کنسول‌های خود در زمان عرضه خوشحال خواهند شد. تازه باتوجه‌به قرار داشتن بازی Hollow Knight: Voidheart Edition در پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس احتمالا خیلی‌ها با اشتراک پلی استیشن پلاس خود به تجربه‌ی بازی پرداختند و اکنون منتظر دنباله‌ی آن هستند.

استودیو Team Cherry سخنی از زمان انتشار بازی Hollow Knight: Silksong به میان نیاورده است، اما اوایل سال جاری مایکروسافت اعلام کرد که طرفدارها باید پیش از ماه ژوئن ۲۰۲۳ منتظر عرضه‌ی آن باشند. نظر به اینکه این روزها آثار زیادی با تأخیر مواجه می‌شوند، امیدواریم که این دنباله در همین بازه‌ی زمانی به‌دست گیمرها برسد.

استودیو تیم چری در زمان معرفی Hollow Knight: Silksong اعلام کرد که این بازی مترویدوینیا =در دسترس کاربران کامپیوتر و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. این توسعه‌دهنده در ماه ژوئن از راه‌یابی بازی به پلتفرم ایکس باکس خبر داد و اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران پلی استیشن نیز می‌توانند منتظر تجربه‌ی آن باشند.

بخوانید  Elle Fanning: Death Stranding 2 از نظر دیگران بهترین کار من تاکنون بوده است

شرکت سونی با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که بازی مترویدوینیا Hollow Knight: Silksong در زمان عرضه به پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز راه خواهد یافت.