تأخیر بازی ARC Raiders تا سال ۲۰۲۳

استودیو Embark با انتشار یک بیانیه در توئیتر اظهار داشت که «ARC Raiders اثری بلندپروازانه است و از زمان اضافی برای گسترش تجربه‌ی آن استفاده می‌شود تا به حداکثر پتانسیل خود برسد». زمانی‌که توسعه‌‌دهنده‌ی آرک رایدرز آزمایش‌های اولیه‌ی آن را با کمک بازیکن‌ها آعاز کند، جزئیات بیشتری از بازی به اشتراک گذاشته خواهد شد. این احتمالا به معنای انتشار نسخه‌های آلفا و بتای بازی در ماه‌های آتی است؛ بنابراین طرفدارها باید منتظر بمانند.

استودیو امبارک از تأخیر بازی علمی-تخیلی ARC Raiders تا سال ۲۰۲۳ خبر داد و گفت که از زمان اضافی برای گسترش تجربه‌ی آن استفاده خواهد کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی ARC Raiders استودیو امبارک به سرپرستی پاتریک سودرلاند، طراح ارشد سابق اکترونیک آرتز با تأخیر مواجه شده است. این بازی در ابتدا برای عرضه در سال جاری برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده بود، اما اکنون تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است و بازیکن‌ها باید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی این بازی رایگان منتظر بمانند.

بازی ARC Raiders اثری در سبک شوتر سوم-شخص علمی-تخیلی کو-آپ است که بشریت را در حال نبرد با آرک، یک تهدید فضایی نشان می‌دهد. تمرکز این بازی روی مؤلفه‌ی بازیکن دربرابر محیط (PvE) است و دشمنانی نظیر واکرهای غول‌پیکر و پهبادهای ضربتی را در مقابل گیمرها قرار می‌دهد. بازیکن‌ها در طول مبارزه می‌توانند از توانایی‌های حرکتی منحصربه‌فرد و مجموعه‌ای از سلاح‌ها نظیر مواد منفجره استفاده کنند.



منبع

بخوانید  امکان ادامه ریاست بابی کوتیک در صورت عدم تصاحب Activision Blizzard توسط مایکروسافت