بیل اسکاشگارد به عنوان Pennywise در سریال It Prequel بازنخواهد گشت


بیل اسکاشگارد، بازیگر نقش Pennywise در سریال It، می گوید که در حال حاضر در حال بررسی نقشی در این سریال است. به دربی خوش آمدید نمی کند.

سریال به دری خوش آمدید، پیش درآمد سریال It، برای HBO Max در حال توسعه است، اما اکنون در جدیدترین نسخه اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش پنی وایز ممکن است به سریال پیش درآمد It برنگردد. بیل اسکاشگارد، بازیگر نقش Pennywise در سریال It، طی مصاحبه ای با Jake’s Takes، فاش کرد که در حال حاضر با Welcome to Derry درگیر نیست و تهیه کنندگان سریال هنوز برای حضور در سریال با او تماس نگرفته اند.

بیل اسکاشگارد در بخشی از این مصاحبه گفت: “در حال حاضر نقشی در سریال ندارم و هیچکس با من تماسی نداشته است، اما خواهیم دید که چه پیش می آید.” اما اگر شخص دیگری این نقش را دریافت کرد، توصیه من این است که خودتان باشید، نقش را از آن خود کنید و از بازی آن لذت ببرید.” اسکاشگارد بازی در پنی وایز را تجربه ای سرگرم کننده دانست و گفت که دوست دارد دوباره نقش را بازی کند، اما اینطور نیست. هنوز معلوم است که آیا او برمی گردد یا نه.

بیل اسکاشگارد در فرش قرمز فصل دوم آن

جیسون فاکسبازیگر نقش مدیر ریچی در فیلم It Chapter Two به عنوان نویسنده و تهیه کننده در پروژه سریال It حضور دارد. جیسون فاکس سابقه نوشتن فیلمنامه و داستان برای آثاری مانند عصر یخبندان 4: رانش قاره، زن شگفت انگیز، پان، من هنوز تو را می بینم و اخیراً آرگیل را دارد. همچنین اندی موچیاتی کارگردان آن: قسمت اول و آن: قسمت دوم، با هم باربارا موچیاتی وی به عنوان تهیه کننده از طریق شرکت فیلمسازی Double Dream در این پروژه حضور خواهد داشت.

بخوانید  انتشار دو بسته الحاقی پولی برای بازی Alan Wake 2

سریال Welcome to Derry بر اساس مجموعه فیلم It ساخته شده است که در شهر دری اتفاق افتاد و در آن با شروع ناپدید شدن کودکان در این شهر، گروهی از کودکان با یک دلقک قاتل به نام Pennywise ملاقات می کنند. منابع نزدیک به پروژه ادعا می کنند که وقایع این سری پیش درآمد در نهایت با اتفاقات فیلم It: Part One محصول 2017 که اقتباسی از رمان ترسناک استیون کینگ بود، به پایان می رسد.