بیش از 80 درصد از فروش Horizon Forbidden West در اروپا مربوط به خریدهای غیربازی است.

حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، یک تحلیلگر صنعت بازی ادعاهای مربوط به فروش بازی Horizon Forbidden West با باندل پلی استیشن 5 را یک بار برای همیشه پاک کرده است.فروش نسخه جدید سری بازی های Horizon در اروپا از خریدهای فردی حاصل می شود.

به تازگی، حلقه کریستوفر رئیس GamesIndustry در مورد فروش جدید Horizon Forbidden West صحبت کرد.

حلقه کریستوفر در پاسخ به ادعای یکی از کاربران توییتر که معتقد بود اکثر نسخه های Horizon Forbidden West به عنوان بخشی از یک بسته فروخته شده است، گفت: “اما بیش از 80 درصد از فروش Horizon در اروپا بخشی از یک بسته است. (بسته ای وجود نداشت).

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

Developer Studio در حال حاضر در حال توسعه یک بسته الحاقی است Burning Shores برای این بازی است.الحاقه مذکور قرار است در تاریخ 19 آوریل 2023 (30 آوریل 1402) عرضه شود و برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 در دسترس قرار گیرد.از طرفی در روزهای اخیر شایعاتی منتشر شده است. درباره ساخت نسخه بازسازی شده Horizon Zero Dawn برای کنسول نسل نهم سونی.

بازیکن Horizon Forbidden West پس از عرضه در سال گذشته توانست موفقیت های زیادی را برای سازندگان خود در استودیوی گوریلا گیمز به ارمغان بیاورد. این اثر علاوه بر کسب جوایز مختلف توانسته به فروش خوبی دست یابد. البته برخی از گیمرها دلیل فروش بالای بازی را تنها عرضه باندل کنسول پلی استیشن 5 این بازی می دانستند که بدون شک انتشار باندل مذکور به فروش این بازی کمک کرد اما این ادعا اغراق آمیز به نظر می رسد.

بخوانید  بررسی گوشی Realme 11 Pro Plus

الوی از بازی Horizon Forbidden West