بیش از نیمی از توسعه دهندگان بازی که توسط GDC مورد نظرسنجی قرار گرفتند با تشکیل اتحادیه موافقت کردند

در نظرسنجی سال گذشته GDC، حدود 55 درصد از پاسخ دهندگان موافق تشکیل اتحادیه بودند. علیرغم چشم‌انداز کلی مثبت اتحادیه‌ها، این گزارش نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان بازی در محل کار خود گفتگوی زیادی در مورد این موضوع ندارند. هنگامی که در نظرسنجی از آنها پرسیده شد که آیا در مورد تشکیل اتحادیه در شرکت خود صحبت کرده‌اند، 60 درصد گفتند که در مورد آن با همکاران خود صحبت نکرده‌اند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC) امروز نتایج نظرسنجی سالانه خود را در مورد وضعیت صنعت بازی منتشر کرد که یکی از آنها نشان می دهد که اکثر بازی سازان تمایل به حمایت از تشکیل اتحادیه دارند. بر اساس این نظرسنجی که بیش از 2300 سازنده بازی از سراسر جهان در آن شرکت کردند، تقریباً 53 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که صنعت بازی های ویدیویی باید یک اتحادیه تشکیل دهد. در همین حال، 24 درصد از پاسخ دهندگان مخالف بودند و 10 درصد باقی مانده مطمئن نبودند که آیا صنعت باید اتحادیه تشکیل دهد.

بر اساس نظرسنجی کنفرانس توسعه دهندگان بازی، اکثر بازی سازان در سراسر جهان طرفدار تشکیل اتحادیه هستند.

با این حال، 22 درصد گفتند که در محل کار خود در مورد اتحادیه ها صحبت کرده اند و 19 درصد باقی مانده گفتند که از چنین مکالماتی در محل کار خود بی اطلاع هستند. وقتی صحبت از شرایط کاری به میان می‌آید، این نظرسنجی نشان داد که 62 درصد از توسعه‌دهندگان بازی 40 ساعت یا کمتر در هفته کار می‌کنند و 29 درصد دیگر گفتند که هفته کاری آنها بین 36 تا 40 ساعت است.

بخوانید  رویدادهای Takeover را در تریلر جدید Need for Speed ​​Unbound نشان دهید

علاوه بر این، نظرسنجی امسال نشان می دهد که علاقه توسعه دهندگان به بازی های مبتنی بر بلاک چین یا NFT چندان افزایش نیافته است. تنها 14 درصد از شرکت کنندگان گفتند که طرفدار استفاده از فناوری بلاک چین در بازی ها هستند. در همین حال، 61 درصد مخالفت خود را با این فناوری اعلام کردند و 25 درصد باقی مانده گفتند که مطمئن نیستند یا ایده ای ندارند.