به گفته Dev، مایکروسافت پس از خرید استودیوی Redfall گفت: PS5 وجود ندارد

Redfall در تاریخ ۲ می برای Xbox Game Pass روی کنسول و رایانه شخصی عرضه می‌شود. این بازی یک نیاز همیشه آنلاین دارد، حتی برای حالت تک نفره آن، اما Arkane ممکن است در مقطعی این نیاز را حذف کند.

توسعه‌دهنده Arkane در مورد تغییراتی که با بازی خون‌آشام Redfall پس از خرید استودیو ZeniMax توسط مایکروسافت تغییر کرد، اظهار نظر کرده است. صحبت کنید IGN فرانسه (توسط IGNهاروی اسمیت، کارگردان، گفت: پس از خرید شرکت مایکروسافت، “تغییر بزرگی” برای Redfall رخ داد و این شامل تصمیم برای عدم عرضه بازی به پلی استیشن 5 بود.

توسعه Redfall قبل از شروع همه‌گیری COVID-19، قبل از تصاحب ZeniMax توسط مایکروسافت آغاز شد، بنابراین به نظر می‌رسد که نسخه PS5 Redfall در حال توسعه بوده باشد. اما تایید نمی شود.

اسمیت گفت: “آنها گفتند: “پلی استیشن 5 وجود ندارد. اکنون ما می خواهیم Game Pass، Xbox و PC را انجام دهیم.”

در هر صورت، برخی می گویند که در بحبوحه تصاحب اکتیویژن بلیزارد، ظاهر بدی برای مایکروسافت است، زیرا نشان می دهد که مایکروسافت یک توسعه دهنده بازی های کراس پلتفرم سابق را می گیرد و او را به یک پلتفرم کنسول اختصاص می دهد، در این مورد Xbox. یک قاضی این پیشنهاد را پذیرفته است که مایکروسافت همیشه به وعده های عمومی خود عمل نمی کند، اما این لزوما برای شکایت کافی نیست. و با توجه به ارزشی که دارد، مایکروسافت هرگز نگفته است که بازی‌های Bethesda را پس از تصاحب، به صورت کراس پلتفرم نگه می‌دارد.

مایکروسافت برنامه‌های خود را برای خرید ZeniMax در سپتامبر 2020 اعلام کرد و خرید را در مارس 2021 تکمیل کرد. برخی معتقدند که Arkane روی نسخه PS5 Redfall کار می‌کرد و پس از خرید آن را لغو کرد، اما اسمیت این را قاطعانه نگفت. GameSpot با مایکروسافت تماس گرفته است تا جزئیات بیشتری در مورد این وضعیت به دست آورد.

بخوانید  Amazon Prime Members Can get This Lego Star Wars Landspeeder Kit For $90 Off

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در مصاحبه IGN، اسمیت گفت که Redfall به لطف Game Pass، برنامه اشتراکی که او معتقد است می‌تواند به 30 میلیون مشترک برسد، پتانسیل تبدیل شدن به بزرگترین بازی Arkane از نظر تعداد بازیکن را دارد. آخرین آمار مایکروسافت نشان می دهد که Game Pass در ژانویه 2022 25 میلیون عضو داشت، اما بدون شک از آن زمان این تعداد در طول سال افزایش یافته است.

Arkane در ماه می بر روی Xbox Game Pass برای کنسول و رایانه شخصی منتشر می شود. برای اطلاعات بیشتر، پیش‌نمایش اخیر GameSpot را بررسی کنید، «نگران نباشید، Redfall یک چرخش بی‌نظیر Arkane در تیراندازی لوت قرار می‌دهد».

در یک مصاحبه جداگانه، اسمیت از همان اظهارنظر “تغییر ریشه ای” در مورد اتفاقی که پس از خرید ZeniMax توسط مایکروسافت برای Redfall افتاد استفاده کرد. اسمیت گفت که خرید این استودیو توسط مایکروسافت به Arkane اجازه داد تا روی پلتفرم های کمتری تمرکز کند زیرا پلی استیشن دیگر در ترکیب نبود. اسمیت اضافه کرد که آمدن Redfall به Xbox Game Pass یک معامله بزرگ است زیرا مخاطبان بالقوه بازی را تا حد زیادی گسترش می دهد.