به گفته رئیس سابق Rockstar چرا فیلم Grand Theft Auto هرگز اتفاق نیفتاد؟

یکی از بنیانگذاران Rockstar و سردبیر سابق Dan Houser اخیرا توضیح داد که چرا Grand Theft Auto هرگز به صفحه نمایش بزرگ نرفت. به گفته هاوسر، استودیو هرگز این تصمیم را به عنوان یک تصمیم مالی هوشمندانه ندید.

هاوسر در مصاحبه ای با The Ankler (از طریق GamesIndustry.biz) فاش کرد که بحث های زیادی در مورد امکان تبدیل بازی های مختلف Rockstar به فیلم وجود داشته است. پس از چند جلسه با مدیران، هاوسر از مدیران پرسید: “چرا این کار را انجام دهیم؟” » این اغلب مدیران را بر آن داشت تا توضیح دهند که این فرصتی برای استودیو برای ساخت یک فیلم لایو اکشن است. هاوسر سپس توضیح داد که چرا انجام این کار ایده بدی است:

هاوسر گفت: “نه، آنچه شما توضیح دادید این است که شما در حال ساختن یک فیلم هستید و ما هیچ کنترلی نداریم و ریسک بزرگی را متحمل می شویم که در نهایت هزینه آن را با چیزی که متعلق به ماست پرداخت می کنیم.” «آنها فکر می کردند که ما توسط نورها کور می شویم، اما اینطور نبود. ما مالکیت معنوی چند میلیارد دلاری را در اختیار داشتیم و اقتصاد هرگز معنی نداشت. ریسک هرگز معنی نداشت. در آن زمان، احساس می‌شد که بازی‌ها فیلم‌هایی با کیفیت پایین تولید می‌کنند. »

این با آنچه استراوس زلنیک، رئیس Take-Two در مورد عدم تمایل به واگذاری کنترل خلاقانه به شرکت دیگری گفته است، مطابقت دارد. اگر قرار بود یک فیلم GTA اتفاق بیفتد، Take-Two می‌خواست آن را تامین مالی کند تا مطمئن شود که کنترل کامل را در اختیار دارند. دلیل دیگری که چرا Take-Two “بسیار گزینشی و بسیار محتاطانه” بوده است این است که اگر فیلم بمباران شود، خطر آسیب رساندن به مالکیت معنوی به طور کلی را در پی دارد.

بخوانید  Enshrouded – نحوه افزایش اندازه کوله پشتی و اسلات موجودی

این به این معنی نیست که علاقه ای وجود نداشته است. بازیگران مختلفی مانند الیجا وودز و حتی جک بلک اظهارات مشابهی در مورد اینکه چقدر شوکه کننده است که GTA هنوز به لایو اکشن نپرداخته است به اشتراک گذاشته اند.

برای اخبار بیشتر درباره GTA، داستان ما را بررسی کنید، که در آن همه چیزهایی که در مورد GTA 6 می دانیم را شرح می دهد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر