به نظر می رسد توستر Xbox Series S آماده ارائه میان وعده های نسل بعدی است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



Piers Harding-Rolls of Ampere Analysis خارج از تلاش هایش برای داشتن پرفروش ترین وسایل بازی در آشپزخانه شما معتقد است که 18.5 میلیون کنسول Xbox Series X|S فروخته شده است تا پایان سال 2022. فراتر از آشپزخانه، یک کنترلر Xbox بسیار سبز فاش شده است و شایعه شده است که به زودی به فروش می رسد. طرفداران ایکس باکس همچنین می توانند منتظر نمایشگاه تابستانی ایکس باکس در ماه ژوئن و همچنین اطلاعیه های دیگر تا آن زمان باشند.

توسط سایت فرانسوی مشاهده شد تیم ایکس باکس (از طريق VGC) توستر سری S حدود 60 دلار قیمت دارد و دارای سه حالت برشته کردن و یک سینی خرده نان قابل جابجایی پیشرفته است.

این دستگاه دارای یک دریچه دایره‌ای کوچک است که طراحی کنسول سری S را منعکس می‌کند و ادعا می‌شود که در اواخر امسال خط جدیدی از محصولات ایکس‌باکس شامل جعبه‌های مارک، کاسه‌های رامن و غیره دنبال خواهد شد.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، این اولین ظروف آشپزخانه بزرگ با برند Xbox از زمان عرضه یخچال مینی Xbox Series X خواهد بود. اگرچه این یخچال 100 دلاری ظاهری شبیه به کنسولی دارد که بر اساس آن ساخته شده است – فقط برای جا دادن آن بزرگتر است. چندین قوطی نوشیدنی انرژی‌زای مضطرب – همچنین صدای بسیار بلندی دارد.

مایکروسافت از زمان عرضه آخرین سری کنسول های ایکس باکس خود در اواخر سال 2020، محصولات هیجان انگیزی را بر اساس سخت افزار جدید خود به طرفداران عرضه کرده است. با توجه به تصاویر جدیدی که به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است، مایکروسافت ممکن است در حال آماده شدن برای عرضه یک توستر Xbox Series S باشد که از طراحی امضای کنسول پایه خود برای ارائه نان تست نسل بعدی استفاده می کند.

بخوانید  دومین تریلر فیلم Killers of the Flower Moon ساخته لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی