به تعویق افتادن ساخت فیلم بعدی برادران صفدی با بازی آدام سندلر

در پی خبر جدایی موقت برادران سفید World of Reel برای کار روی پروژه های جداگانه یکدیگر اعلام کرده است که ساخت فیلم بعدی خود را به نمایش می گذارد آدام سندلر به تعویق افتاد. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، ابتدا قرار بود تولید این فیلم اواخر زمستان گذشته آغاز شود، اما به آوریل، سپس ژوئن و جولای به تعویق افتاد. بر اساس گزارش جدید، تولید این فیلم از اوت 2023 آغاز خواهد شد.

World of Reel گزارش داده است که تولید فیلم آینده برادران Safdie با بازی آدام سندلر بار دیگر به تعویق افتاده است.

هنوز دلیلی برای تعویق ساخت فیلم بعدی برادران صفدی اعلام نشده است. اوایل این هفته خبر رسید که بنی صفدی دیگر مسئولیت این فیلم را برعهده ندارد و جاش صفدی مسئولیت کامل آن را بر عهده خواهد گرفت. البته می گوییم این جدایی «موقت» است; بنابراین مشخص نیست که آیا این موضوع تاثیری در تاخیر در ساخت فیلم بعدی آنها داشته است یا خیر. داستان این فیلم در دنیای یادگاری های ورزشی کلکسیونی جریان دارد و در نتفلیکس در حال پخش است.

برادران صفدی نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند و آدام سندلر در این فیلم نقش آفرینی خواهد کرد. این فیلم نشان‌دهنده همکاری دیگری برای برادران صفدی و آدام سندلر است که قبلاً روی جواهرات تراش‌نشده با هم کار کرده‌اند. برادران صفدی برای ساخت این فیلم جایزه روح مستقل را دریافت کردند. بن افلک بستن مگان تی استالیون، استیو هاروی و گائل گارسیا برنال برای بازی در فیلم بعدی برادران صفدی مذاکره می کنند.

بخوانید  Best Xbox Controllers In 2021 | GameSpot