به تعویق افتادن اکران The Wolf Among Us 2 تا سال 2024

او گفت: “من این مشکل را داشتم و نمی خواهم دوباره این کار را تکرار کنم و منصفانه نیست که از کارمندان چنین چیزی بپرسم.” شما نمی توانید یک کسب و کار را بر اساس محدودیت کاری برنامه ریزی کنید. پس بله یکی از دلایل تاخیر حفظ فرهنگ کار سالم است. ما نمی خواهیم توسعه دهندگان خوب خود را خسته کنیم. استخدام کارمندان جدید طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کووید، رکود بازار کار و گسترش صنعت بازی بسیار دشوار بوده است. قطعاً آزار و اذیت این افراد یا کار بیش از حد آنها در دراز مدت تصمیم بدی خواهد بود.

بازی Wolf Among Us 2 بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox One، Xbox Series X منتشر می شود | Xbox Series S در حال توسعه است. در همین حال، Telltale Games در حال همکاری با استودیو Deck Nine بر روی The Expanse: A Telltale Series است که قرار است تابستان امسال منتشر شود.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در همین حال، جیمی اوتیلی، مدیر عامل Telltale Games در مصاحبه با IGN جزئیات بیشتری در مورد روند ساخت بازی و دلیل تاخیر در انتشار آن ارائه کرد. او در این باره توضیح داد: “اگر این بازی را منتشر کنیم و آماده نباشد، نابود خواهیم شد. توقعات بالاست و ما زمان بیشتری می خواهیم تا آنها را برآورده کنیم. ما تمایل داریم به این بازی افتخار کنیم و بدانیم که بهترین بازی ماست. اجازه دهید دنیا نظر خود را بگوید. “وقتی بازی تمام شد، حداقل می دانیم که بهترین کاری بود که در آن لحظه و در این شرایط می توانستیم انجام دهیم.”

بخوانید  ماراتون - هر آنچه در مورد Bungie's Extraction Shooter می دانیم

Telltale Games قبلا اعلام کرده بود که The Wolf Among Us 2 قرار است در سال 2023 عرضه شود. حال به نظر می رسد که طرفداران این بازی باید مدت بیشتری را برای تجربه آن صبر کنند. طبق اطلاعات رسمی تاریخ انتشار The Wolf Among Us 2 به تعویق افتاد و انتظار می رود این بازی ویدیویی در سال 2024 عرضه شود. Telltale Games با انتشار پیامی در صفحه رسمی توییتر خود این خبر را با طرفداران به اشتراک گذاشت. در این پست آمده است: «ما به ساخت دنباله‌ای که طرفداران شایسته آن هستند، ادامه خواهیم داد. با انجام کارهایی که به نفع بازی است و در عین حال مراقب سلامت اعضای تیم خود هستیم.”

همانطور که Telltale Games قبلا تایید کرده بود، برخلاف نسخه اول سری The Wolf Among Us که قسمت های آن با فاصله نسبتا طولانی منتشر شد، نسخه دوم به صورت یکپارچه توسعه یافته است و قسمت های مختلف آن به صورت یکپارچه تر و سازگارتر در دسترس خواهد بود. فاصله زمانی کوتاه تری می گیرند.

رئیس Telltale Games رسما تایید کرد که تاریخ انتشار The Wolf Among Us 2 به سال 2024 عقب افتاده است.

به نظر من، یک کسب و کار نباید اینگونه رشد کند و ما به عنوان اعضای صنعت بازی کار وحشتناکی انجام داده ایم. ما کارمندان خود را می سوزانیم و بهترین آنها زود می میرند. به عنوان یک صنعت، اگر می‌خواهیم به رشد خود ادامه دهیم، باید از خرد شدن دست برداریم. ما فقط باید از انجام آن دست برداریم و انتخاب های بهتری داشته باشیم.”

بخوانید  عرضه دو بازی Judgment و Lost Judgment برای کامپیوتر

شخصیت اصلی The Wolf Among Us 2 در حال مشت زدن به یک ربات

اوتیلی در ادامه توضیح داد که تیم سازنده می‌خواستند از بحران جلوگیری کنند. به گفته مدیرعامل Telltale Games، فرهنگ کرانچ یکی از سنت‌های ناخواسته صنعت بازی در سال‌های اخیر بوده است و تیم سازنده The Wolf Among Us 2 مصمم به اجتناب از آن است. علاوه بر این، اوتیلی تضمین سلامت تمامی اعضای تیم سازنده را عامل مهم دیگری در به تاخیر انداختن انتشار بازی می داند.

شخصیت اصلی بازی the_wolf_among_us_2