به بازیگر Normal People در فیلم جدید Twister بپیوندید


دیزی ادگار جونز، ستاره فیلم Normal People and Where the Crawdads Sing قرار است در فیلم Twisters بازی کند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونقسمت جدید فیلم Twister در دست ساخت است و بازیگر اول این فیلم مشخص شد. مارگریت ادگار جونزبازیگر Normal People and Where the Crawdads Sing پس از انعقاد قرارداد با یونیورسال پیکچرز و آمبلین انترتینمنت برای امضای قرارداد با او برای اولین فیلم استودیویی بزرگش به Twisters پیوست. لی آیزاک چانگکارگردان Munyurangabo، Minari و قسمت سوم از فصل سوم سریال Mandalorian کارگردانی Twisters را بر عهده دارد.

بررسی گردبادهای عظیم در فیلم Twister

او همچنین نگارش فیلمنامه قسمت جدید سریال Twister را بر عهده دارد مارک ال. اسمیت، نویسنده فیلم های The Revenant، Overlord و The Midnight Sky است که به تازگی فیلمنامه های The Marsh King’s Daughter و Boys in the Boat را نوشته است. فیلم Twister با بازی هلن هانت و بیل پکستون و کارگردانی یان دی بونت در سال 1996 اکران سینماها شد و این فیلم توانست بیش از 494 میلیون دلار در گیشه جهانی بفروشد.

دیزی ادگار جونز بیشتر برای بازی در فیلم Normal People شناخته می شود که برای آن نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. جایی که Crawdads Sing یکی دیگر از آثار شناخته شده جونز جوان است که در گیشه موفق شد و بیش از 136 میلیون دلار فروخت. از دیگر آثار شناخته شده دیزی ادگار جونز که به سرعت در حال محبوبیت هستند می توان به فیلم تازه، سری جنگ دنیاها و مجموعه زیر پرچم بهشت ​​اشاره کرد. جونز در حال حاضر مشغول فیلمبرداری و تهیه کنندگی On Swift Horses در پشت صحنه است.

بخوانید  گوگل و صدها میلیون دلار برای جلوگیری از ایجاد پلی استور رقیب پرداخت کرد