به بازیگر سریال The Many Saints of Newark در سریال Daredevil بپیوندید

مایکل گاندولفینی بیشتر به خاطر بازی در نقش تونی سوپرانو در فیلم The Many Saints of Newark شناخته می شود، در واقع او نقش نسخه جوانتر این شخصیت را بازی می کرد که قبلا توسط پدرش جیمز گاندولفینی در سریال Sopranos بازی می کرد. از دیگر نقش های این فیلم می توان به فیلم گیلاس، سریال The Deuce، سریال The Offer و فیلم The Independent اشاره کرد و همچنین اخیرا در فیلم Blvd Deppointment به کارگردانی آری استر، فیلم Person Cat، فیلم Landscape with Invisible Hand بازی کرده است. و در سریال Extrapolations از مقابل دوربین می گذرد.

قبلا تایید شده بود که چارلی کاکس در نقش مت مرداک با نام مستعار دردویل و وینسنت دن آفریو در فیلم Daredevil: Born Again در نقش ویلسون فیسک با نام مستعار Kingpin بازخواهد گشت. مت کرمان و کریس اورد، فیلمنامه نویسان سریال های Covert Affairs، Containment و The Brave به عنوان سرپرست تیم نویسندگی و تهیه کننده اجرایی سریال Daredevil حضور دارند. اطلاعاتی در مورد نقش گاندولفینی در دسترس نیست، اما ممکن است که او در استاتن آیلند نقش یک فرد جاه طلب را بازی کند که به شخصی به نام لیام اشاره دارد.

مایکل گاندولفینی، ستاره بسیاری از Saints of Newark به بازیگران فیلم Daredevil: Born Again با چارلی کاکس پیوست.

سریال Daredevil: Born Again قرار است در 18 قسمت تولید شود و در سال 2024 از دیزنی پلاس پخش شود.این سریال در واقع ادامه معنوی سریال Daredevil است که 4 سال پیش پس از سه فصل توسط نتفلیکس کنسل شد.

بخوانید  زمان وضعیت تولد دوباره FF7 اعلام شد

تابستان امسال بود که مارول استودیو رسما ساخت Daredevil: Born Again را تایید و اعلام کرد. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر جدیدی به این سریال مورد انتظار پیوست. ددلاین گزارش داد میشل گاندولفینیبازیگر بسیاری از Saints of Newark قراردادی با مارول استودیوز امضا کرده است تا در سریال Daredevil برای ایفای نقش اصلی انتخاب شود.

مایکل گاندولفینی در فیلم The Many Saints of Newark