به بازیگر سریال Game of Thrones در فصل دوم Loki بپیوندید

در اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که کیت دیکیبازیگر سریال Game of Thrones بی سر و صدا به فصل دوم سریال Loki شبکه آنلاین دیزنی پلاس پیوست. سریال لوکی با نقش آفرینی تام هیدلستون این فیلم در دنیای سینمایی مارول اتفاق می‌افتد و به ماجراهای یک خدای شیطانی می‌پردازد که پس از فرار با مکعب کیهانی یا تسرکت به‌عنوان یک پچ دردسرساز، با Time Variance Authority دچار مشکل می‌شود.

کیت دیکی بازیگر سریال Game of Thrones بی سر و صدا به گروه بازیگران فصل دوم لوکی در شبکه آنلاین دیزنی پلاس پیوست.

نقش کیت دیکی در فصل دوم لوکی مخفی نگه داشته می شود، اما ددلاین گزارش می دهد که این بازیگر اسکاتلندی در نقش یک شرور ظاهر می شود. در حال حاضر، ساخت فصل دوم این سریال موفق دنیای سینمایی مارول به پایان رسیده است. اوون ویلسون، گوگو امبتا را، سوفی دی مارتینو، یوجین کوردرو، تارا قوی و رافائل کاسال در میان دیگر بازیگران، ایفای نقش در فصل 2 سریال لوکی در نظر گرفته می شود.

جاستین بنسون و آرون مورهد کارگردانی و تهیه کنندگی فصل دوم سریال لوکی را بر عهده دارند. اریک مارتین او نویسنده اصلی این فصل به همراه تام هیدلستون و مایکل والدرون او به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند.

کیت دیکی بیشتر برای بازی در نقش لیزا آرین در سریال بازی تاج و تخت شبکه HBO و لکس در شهر تینسل بی‌بی‌سی شناخته می‌شود. از دیگر کارهای تلویزیونی این بازیگر اسکاتلندی می توان به سریال Inside Man، سریال Annika و سریال Small Axe اشاره کرد. کیت دیکی همچنین در فیلم Star Wars Episode VIII: The Last Jedi بازی کرد.

بخوانید  تائید ساخت بسته الحاقی و دنباله بازی Lies of P