به‌روزرسانی The Witcher 3 – What To Expect | اخبار گیم اسپات

برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | S، گیمرها می توانند انتظار حالت های عملکرد و کیفیت را داشته باشند که به گیمرها اجازه می دهد انتخاب کنند که آیا می خواهند عملکرد ( نرخ فریم بالاتر) یا کیفیت (تصاویر بصری بهتر) را در اولویت قرار دهند. علاوه بر این، پلیرهای PS5 و Xbox Series X دارای ردیابی اشعه، انسداد محیط و سایر ویژگی های گرافیکی خواهند بود. اینها به سری S کمتر قدرتمند نمی آیند، اما گزینه های 30 فریم در ثانیه و 60 فریم در ثانیه را ارائه می دهند.

Witcher 3 همچنین ردیابی پرتو و انسداد محیط را در رایانه شخصی و همچنین تنظیمات “ultra-plus” را در رایانه شخصی اضافه می کند که جزئیات بیشتری را به شخصیت های پس زمینه و عناصر محیطی معرفی می کند.

در PS5، The Witcher 3 از بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی ​​از کنترلر DualSense استفاده می‌کند، بنابراین بازیکنان هنگام ضربه زدن به دشمن با شمشیر یا انجام جادو، این عمل را «احساس» می‌کنند. همچنین یک حالت جدید ویژه وجود خواهد داشت که در آن بازیکنان می‌توانند L2 را نگه دارند و به جای دسترسی به منوی شعاعی، از دکمه‌های چهره برای پرتاب علائم استفاده کنند.

محتوای الهام گرفته از برنامه تلویزیونی Witcher نتفلیکس نیز به The Witcher 3 می آید، از جمله شمشیرهایی بر اساس آنچه هنری کاویل در فصل 1 و فصل 2 استفاده کرده است. علاوه بر این، پیشرفت متقاطع به The Witcher 3 می آید، بنابراین بازیکنان می توانند برای حرکت بین پلتفرم ها جابجا شوند. راحت تر جلو بروید

بخوانید  معرفی مستند Icarus | رسوایی بزرگ

آپدیت جدید در 14 دسامبر در کنار نسخه کامل منتشر می شود که شامل بازی پایه، تمام DLC ها و دو الحاقیه اصلی: Hearts of Stone و Blood and Wine می شود. در زمان راه‌اندازی، نسخه کامل فقط دیجیتالی خواهد بود، اما نسخه فیزیکی آن بعداً ارائه خواهد شد.