به‌روزرسانی No Man’s Sky Fractal Ship جدید، Darth Vader Visor و PSVR 2 را اضافه می‌کند.


به‌روزرسانی فراکتال برای No Man’s Sky منتشر شد و تعدادی تغییرات را به بازی اضافه کرد که بیشتر بر روی پیشرفت‌های VR متمرکز شده‌اند. این شامل پشتیبانی از PlayStation VR 2 می‌شود، اما توسعه‌دهنده Hello Games ادعا می‌کند که تجربه VR در سراسر جهان بهبود یافته است. بازیکنان می‌توانند انتظار کنترل‌های میدان نیروی شخصی بهتری را داشته باشند که گزینه‌های بصری‌تری را برای منحرف کردن حملات دشمن، اسکن هدف و کنترل‌های تشخیص نقطه‌ی مهم برای نما اسکن و چندین به‌روزرسانی دیگر کیفیت زندگی را امکان‌پذیر می‌سازد.

برای PSVR 2، به روز رسانی فراکتال ویژگی‌های بازخورد لمسی را اضافه می‌کند که از کنترل‌کننده‌های سخت‌افزار جدید Sense، تا رزولوشن 4K هنگام کاوش در کهکشان و سایر پیشرفت‌های گیم‌پلی منحصر به فرد برای هدست سونی بهره می‌برد. افزایش فاصله کشش، شاخ و برگ متراکم تر، رگه های زمین و انعکاس برخی از گزینه های بصری جدیدی است که کاربران می توانند انتظار داشته باشند که با ردیابی هوشمند، لرزش هدست و گرفتن بار صوتی سه بعدی تکمیل می شوند.

فراتر از به‌روزرسانی اصلی VR، یک سفینه فضایی جدید Utopia Speeder نیز برای جمع‌آوری وجود دارد. این سفینه فضایی سرعت حرکت را هنگام کاوش در سطح یک سیاره افزایش داده است و می توان با انجام تمام ماموریت های بنیاد Utopia به آن دست یافت. همچنین یک گیره جدید ترسناک برای باز کردن قفل لباس فضایی شما وجود دارد که قطعا به نظر نمی رسد از زرادخانه دارث ویدر دزدیده شده باشد. شما حتی می توانید یک همراه هواپیمای بدون سرنشین همراه با سایر جوایز از طریق کمپین جدید دریافت کنید.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم شاید اینطور باشد | داستان عشق و ازدواج
Skywalker از No Man
Skywalker از No Man

فراتر از آن، تعدادی بهبود کیفیت زندگی اضافه شده است و شامل چندین ویژگی دسترسی برای تنظیم جلوه‌های بصری، دوربین‌ها و کنترل‌ها می‌شود. مانند سایر به‌روزرسانی‌های شبیه‌ساز فضایی، این یک دانلود رایگان برای همه بازیکنان No Man’s Sky در رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ خواهد بود. اگر آن را از دست دادید، به‌روزرسانی No Man’s Sky 4.0 تغییرات بزرگی را در بازی ارائه کرد که در اکتبر 2022 منتشر شد. این به‌روزرسانی، که بنیانگذار Hello Games، شان موری آن را «جهش نسلی» برای بازی توصیف کرد، No Man’s Sky را به‌روزرسانی کرد. با صدها ترفند و تغییر کوچک.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.