به‌روزرسانی Minecraft Trails and Tales نسخه 1.20 اکنون در دسترس است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



به‌روزرسانی Trails & Tales اکنون در دسترس است! 🙌
▪️ شتر سوار شوید و انفیه از تخم بیرون بیاورید
▪️ یک باغ گیلاس پیدا کنید و یک سایت باستان شناسی را حفر کنید
▪️ کاردستی با بامبو و کنده کاری زره
وقت آن است که بیرون بیایید و داستان خود را بگویید! 📖 pic.twitter.com/MqGAumqsLP

—Minecraft (@Minecraft) 7 ژوئن 2023

Mojang به روز رسانی پیشگامانه 1.20 خود را با نام Trails and Tales برای Minecraft اوایل امروز در 7 ژوئن منتشر کرد. اکنون برای بازیکنان جاوا و بسترک در دسترس است. Trails and Tales طیف گسترده ای از محتوای جدید مانند هیولاها، بیوم ها، دستور العمل ها و موارد دیگر را معرفی می کند.

به عنوان بخشی از آپدیت جدید، بازیکنان اکنون با Sniffers روبرو خواهند شد، یک اوباش منفعل جدید که به عنوان برنده Minecraft Live 2022 انتخاب شد. این اوباش را می توان در شن های مشکوک Hot Ocean Ruins پیدا کرد و گهگاه به دنبال دانه هایی می گردند که می توانند پیدا شوند. تبدیل به دانه مشعل یا یک آیتم Pitcher Pod شد. علاوه بر معرفی اسنیفرها، بازیکنان اکنون می توانند شترها را پیدا کرده و سوار آن شوند. برای سوار شدن به آنها، بازیکنان باید یک زین بر روی آنها تجهیز کنند و پس از انجام این کار، دو نفر می توانند آنها را سوار کنند. شترها به طور طبیعی با هر نسل از دهکده های کویری ظاهر می شوند.

وقتی بازی با گروه های جدید را تمام کردید، حتماً از بیوم جدید Cherry Groves که در کوهستان است دیدن کنید. همانطور که از نام آن پیداست، بیوم Cherry Grove دارای درختان منحصربه‌فردی است که در هیچ جای دیگری یافت نمی‌شوند و علاوه بر آن، درختان دارای ذرات صورتی رنگی هستند که از آنها می‌ریزد. همچنین گلبرگ های گل رز وجود خواهد داشت که می توان آنها را برداشت و در موارد دیگر ساخت.

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی معرفی شده باستان شناسی است. اکنون، هر زمان که بازیکنی شن مشکوک یا شن مشکوک را پیدا کند، می‌تواند او را به آیتم‌هایی مانند ابزار، استخوان‌ها، اسنیفر اگ‌ها و خرده‌های سفالی هدایت کند. بازیکنان همچنین می‌توانند فعالیت‌های جدید مختلفی مانند برش زره، آویز کردن پانل‌ها، بلوک‌های کتابخانه اسکنه‌شده و موارد دیگر را انجام دهند. برای پیدا کردن همه چیزهایی که در آپدیت 1.20 معرفی شد، اینجا کلیک کنید.

بخوانید  وین دیزل در تصویر جدید فیلم Fast and Furious 10 | اولین تریلر ماه آینده