به‌روزرسانی رایگان نسل بعدی Witcher 3 ماه آینده با نسخه کامل منتشر می‌شود

در مورد سریال Witcher از نتفلیکس، فصل 3 در تابستان 2023 منتشر می شود. فصل 4 نیز در دست ساخت است، اما هنری کاویل از ادامه تحصیل کناره گیری کرده و لیام همسورث، ستاره Hunger Games جایگزین او خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای هر کسی که قبلاً بازی The Witcher 3: Wild Hunt را روی PS4، Xbox One و PC دارد، می‌تواند به‌روزرسانی‌های نسل بعدی را به صورت رایگان دریافت کند. نسخه‌های PS4 و Xbox One بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز از «پیشرفت‌های بسیاری» و محتوای نت‌فلیکس استقبال می‌کنند، اما نه قبل از آن.

CD Projekt Red اعلام کرده است که به‌روزرسانی نسل بعدی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ 14 دسامبر منتشر خواهد شد. این ارتقا به عنوان بخشی از Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition برای Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC ارائه می‌شود.

نسخه کامل شامل بازی پایه، تمامی محتوای قابل دانلود و دو الحاق اصلی است: Hearts of Stone و Blood and Wine. در زمان راه‌اندازی، نسخه کامل فقط دیجیتالی خواهد بود، اما نسخه فیزیکی آن بعداً ارائه خواهد شد.

CD Projekt Red نوید بهبودهای فراوانی مانند ردیابی پرتو، زمان بارگذاری سریعتر و محتوای جدید بر اساس سری The Witcher Netflix را می دهد. جزئیات بیشتر در مورد محتوای جدید گنجانده شده در نسخه کامل طی یک پخش زنده هفته آینده اعلام خواهد شد.

بخوانید  Présentation du documentaire Not a Game Un documentaire pour les joueurs
به زودی
به زودی