به‌روزرسانی جدید بتای PS5 اکنون برای برخی از بازیکنان در دسترس است

سونی به‌تازگی آپدیت جدیدی را برای کاربران پلی‌استیشن 5 منتشر کرده است. این آپدیت در حال حاضر در نسخه بتا است، اما انتظار می‌رود این به‌روزرسانی باعث بهبود میکروفون و بلندگوی کنترلر DualSense، معرفی تعاملات اشتراک‌گذاری صفحه نمایش جدید و ارائه گزینه‌ای برای تنظیم روشنایی شود.

از طریق وبلاگ پلی‌استیشن، می‌دانیم که افرادی که برای شرکت در نسخه بتا انتخاب شده‌اند، دعوت‌نامه‌ای را امروز، ۱۳ مارس، از طریق ایمیل دریافت کرده‌اند. نسخه نهایی “در ماه های آینده” منتشر خواهد شد. به روز رسانی بلندگوهای کنترلر را بهبود می بخشد. آنها اکنون “صدا را با حجم بالاتر تولید می کنند” و شنیدن صدای بازی و چت های صوتی را آسان تر می کنند. به لطف یک مدل جدید یادگیری ماشین هوش مصنوعی، حذف نویز بهبود یافته است، فشار دکمه ها و صدای درون بازی حذف شده است. کاربران می توانند تنظیمات صدا را از مرکز کنترل تنظیم کنند.

علاوه بر این، بازیکنان اکنون می توانند هر زمان که از طریق Share Screen به شخصی نگاه می کنند از اشاره گرها و ایموجی ها استفاده کنند. هر بار که شخصی از یک اشاره گر استفاده می کند، می تواند پینگ کند یا خطی بکشد که به او اجازه می دهد مناطقی را برای میزبان و بینندگان برجسته کند. این ویژگی به طور خودکار فعال می شود، اما میزبان می تواند آن را در تنظیمات اشتراک صفحه غیرفعال کند. در حال حاضر، برای استفاده از این ویژگی، میزبان و بیننده باید در نسخه بتا باشند.

نشانگرها و ایموجی ها به این شکل خواهند بود.
نشانگرها و ایموجی ها به این شکل خواهند بود.

در نهایت، کاربران اکنون می توانند روشنایی خود را تنظیم کنند. برای این کار باید به تب Settings، System، Beep و Light رفته و در نهایت Brightness را انتخاب کنند. از آنجا، آنها این گزینه را خواهند داشت که تنظیمات کم، متوسط ​​یا روشن (استاندارد) را انتخاب کنند.

بخوانید  امکان ساخت مادهای رسمی به ویچر ۳ اضافه می‌شود

برای اخبار بیشتر درباره PlayStation، داستان ما را که جزئیات همه بازی‌های رایگان PlayStation Plus برای ماه مارس را نشان می‌دهد، بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر