بهترین نرم افزار های مهندسی طراحی صنعتی نقشه کشی تحلیلی معماری مدلسازی | معماری نواز

همچنین این برنامه یک محیط ۳ بعدی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد تا بتواند نقشه‌های ۳ بعدی تولید کنید و در یک محیط سه بعدی به آنالیز ساختمان طراحی شده بپردازد. Graphisoft Archicad 12 نرم‌افزاری بسیار قدرتمند با قابلیت‌های جدید جهت طراحی و پیاده‌سازی محیط‌های سه بعدی است و فراهم‌کننده مدل‌های حرفه‌ای مجازی جهت مهندسین عمران و معماری است. کاربران با کمک نرم‌افزار Archicad طرح‌های خود را سریعتر آنالیز می‌کنند. این کار با استفاده از تخمین خصوصیات فضای طراحی در محیطی سه بعدی صورت می‌گیرد و سریعاً گزارشی دقیق از کل پروژه به صورت مستند برای کاربر تولید می‌شود. به طور خودکار قادر به طراحی پلان‌های کف، بخش‌های مختلف و ارتفاعات هستید.

به دنبال یک نرم افزار طراحی معماری همه‌کاره برای نقشه‌کشی و مدلینگ و در عین حال سبک و راحت برای استفاده هستید. ما در آموزال یک دوره آموزش اسکچاپ برای شما تهیه کرده‌ایم که شما را از پایه با محیط اسکچاپ آشنا می‌کند و با آموزش آسان ابزارهای مدلسازی سه‌بعدی اسکچاپ، فرآیند مدلسازی را برای شما آسان می‌کند. این دوره آموزش اسکچاپ پروژه‌محور است و با ارائه تمرین‌های مختلف و پشتیبانی از شما در اجرای عملی تمرین‌ها، به شما فرصت کارآموزی و ارزیابی آموخته‌های خود را می‌دهد. علاوه بر دانستن ویژگی‌ها و نقاط قوت و ضعف هر نرم‌افزار معماری، به دانستن نکات دیگری برای انتخاب نرم‌افزار مناسب نیاز دارید؛ شما باید از بازار کار معماری در ایران و خارج از کشور و نرم افزارهای پرکاربرد در بازار کار مطلع باشید. Easy-PC PCB برنامه ای قدرتمند در ترسیم شمای الکتریکی Schematic و مدار چاپی مدارات الکترونیکی می باشد. HTRI Xchanger Suite یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها در زمینه طراحی، شبیه سازی و رتبه بندی برای مبادلات حرارتی در کوره های حرارتی می باشد.

بخوانید  خرید CP کالاف دیوتی موبایل خرید سی پی کالاف معتبر و ارزان موجو شاپ | 1gamer

ویژگی های مثبت نرم افزار اتوکد برای رشته معماری

چه آفلاین باشید چه آنلاین، چه در دفتر باشید چه در محل پروژه، با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید طراحی‌های خود را انجام دهید. هر مهندسی که کار میدانی انجام می‌دهد باید این اپلیکیشن را روی گوشی هوشمند خود داشته باشد. شما می‌توانید با ایپ اپلیکیشن، نقشه‌های دو-بعدی و سه-بعدی را مستقیما درون ایمیل یا حافظه‌ی خارجی دستگاه خود باز کرده و تمامی ویژگی‌های یک فایل DWG، شامل رفرنس‌ها، لایه‌ها و زیرلایه‌های عکس‌ها را ببینید. این محصول مایکروسافت، یک برنامه‌ی مدیریت پروژه است که معمولا در پروژه‌های ساخت‌وساز مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف این برنامه، کمک به مدیران پروژه‌ها برای پیشروی مطابق با برنامه‌ی زمانی، مدیریت بودجه و تحلیل حجم کاری است.

نرم‌افزار ژئو استودیو  GeoStudio

بعلاوه امکان لایه بندی، برنامه ریزی زمانی، اضافه کردن فهرست‌ها و جداول به طراحی ساختمان معماری هم مقدور است. آموزش‌های رایگان این نرم افزار به صورت محتوای متنی، تصویری و صوتی وجود دارند. با به کارگیری این نرم افزار تا حد زیادی در پول و زمانتان صرفه جویی می‌کنید. این نرم افزار به معماران، مهندسان، حرفه‌ای‌های حوزه ساخت و ساز و سایر طراحان در جهت طراحی دو بعدی و سه بعدی دقیق کمک میکند. این نرم افزار برای طراحی اشیای مختلف و نقشه کشی و طراحی پلان و تاسیسات فاز 2 مناسب است.

  • در مقام مقایسه این نرم افزار نسبت به کتیا می توان گفت که بطور کلی کار با این نرم افزار به مراتب ساده تر از کار با نرم افزار کتیا است.
  • این نرم افزار برای شبیه سازی طراحی، اتوماسیون و بهره برداری از سیستم های توزیع، تولید و برق صنعتی استفاده می شود.
  • می توان گفت که این نرم افزار به صورت تخصصی در رشته معماری مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به قابلیت هایی که دارد، کار کردن با آن ساده از بقیه موارد می باشد.
  • به طور کلی استفاده از این برنامه ها تا حد زیادی می تواند کار طراحی و معماری را منضبط تر و قانونی تر به پیش راند.
  • باید گفت که نرم افزار رویت از جهت مختلفی نسبت به نرم افزارهای دیگر قابلیت اجرایی بالایی دارد.
بخوانید  راهنمای کامل بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل ویجیاتو | 1gamer

بهترین نرم افزار های مهندسی طراحی صنعتی نقشه کشی تحلیلی معماری مدلسازی | معماری نواز

از فتوشاپ معمولا در مرحله پست پروداکشن یا پسا تولید پروژه‌های معماری استفاده می‌شود یعنی زمانی که نقشه‌ها و رندرهای شما آماده هستند و شما به نرم‌افزاری برای بالا بردن کیفیت تصاویر خروجی نیاز دارید. فتوشاپ یک نرم‌افزار پیکسلی است و امکانات بسیار خوبی برای تدوین عکس‌ها و تغییر نور و رنگ فراهم می‌کند. اگر شما در فتوشاپ به سطح حرفه‌ای برسید می‌توانید حتی ساده‌ترین رندرها را با ساخت بافت و محیط طبیعی به حرفه‌ای ترین طرح‌ها تبدیل کنید. Chief Architect Premier یک نرم افزار فوق العاده در زمینه طراحی دکوراسیون منازل است که ابزاری ویژه را برای طراحی سرویس های حمام ، دستشوئی ، آشپزخانه و … در اختیار طراح قرار می دهد. شما می توانید با بهره مندی از ابزاری هوشمند ، کابینت های آشپزخانه را در طرح و رنگ های دلخواتنا طراحی کنید ، پنجره ها را مطابق با سلیقه تان به تصویر بکشید و حتی کف پوش ها را نیز خودتان ترسیم کنید !