بهترین معاملات جمعه سیاه نینتندو سوییچ تاکنون

ما تمام معاملات رسمی جمعه سیاه Nintendo Switch را در زیر گردآوری کرده ایم. البته، مطمئناً معاملات مربوط به سوییچ در طول بلک فرایدی، از جمله تخفیف در سایر بازی‌های انحصاری در خرده‌فروشان منتخب، وجود دارد. در واقع، در حال حاضر تعداد زیادی معاملات عالی دیگر برای بازی جمعه سیاه Nintendo Switch وجود دارد، بنابراین ما آنها را در زیر معاملات رسمی قرار داده ایم.

در حالی که فقط یک هفته مانده به جمعه سیاه 2022، معاملات نینتندو سوییچ بیشتر و بیشتر در خرده فروشان بزرگ ظاهر می شود. ما قبلاً از فهرست معاملات رسمی نینتندو، از جمله بسته تعطیلات Nintendo Switch، که برای چهارمین سال متوالی ظاهر می شود، می دانیم. بسته نرم افزاری با پیشنهادات روی برخی از انحصاری های محبوب نینتندو سوییچ تکمیل می شود. علاوه بر این معاملات، در حال حاضر تخفیف‌های بسیار خوبی بر روی محصولات انحصاری Nintendo Switch و بازدیدهای شخص ثالث وجود دارد. ما بهترین معاملات سوئیچ جمعه سیاه را جمع آوری کرده ایم.

در همین حال، بسته تعطیلات نینتندو سوییچ و معاملات بازی از 20 نوامبر در دسترس خواهند بود. تمام پیشنهادات یکشنبه 27 نوامبر منقضی می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.