بهترین فیلم های امیلیا کلارک 9 اثر جذاب برتر + امتیاز IMDB

فیلم های این لیست بر اساس نظر سردبیران یک گیمر انتخاب شده و بر اساس امتیاز IMDB رتبه بندی شده اند.


بهترین فیلم های امیلی کلارک

امیلی کلارک در راهنمای قتل

9- فیلم راهنمای قتل

هنری گلدینگ و امیلیا کلارک در کریسمس گذشته

3- فیلم آخرین کریسمس

امیلی کلارک در نقش ورنا در فیلم ترسناک صدای سنگ

8- فیلم صدایی از سنگ

فیلم Above Suspicion بر اساس کتابی به همین نام نوشته جو شارکی ساخته شده است.جو شارکی) ساخته شد. داستان فیلم مربوط به مارک پاتنام، مامور جوان FBI است که به تازگی ازدواج کرده و در عین حال ماموریت نسبتا سنگینی به او سپرده می شود.

آیا از تماشای مجموعه ای از فیلم های کوتاه ترسناک لذت می برید؟ در این صورت، تماشای فیلم Murder Guide ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد. این فیلم از هشت داستان ترسناک مجزا تشکیل شده است که به موضوعات مختلفی مانند فرقه های شیطانی، قتل و حتی زامبی ها می پردازد. مثلا در یکی از داستان ها سفر دختر بچه ای را می بینیم که از دنیای کابوس های خیالی به دنیای کابوس های واقعی سفر می کند.

اولین دختر و فرزند دام همینگوی در فیلم دام همینگوی

6- فیلم دام همینگوی

امیلیا کلارک طی سال هایی که از آغاز فعالیت این بازیگر می گذرد در فیلم های زیادی نیز حضور داشته است که در این زمینه شما را با بهترین آنها آشنا می کنیم. با ما بمان.

Last Christmas یک کمدی رمانتیک با بازی امیلیا کلارک و هنری گلدینگ است. داستان فیلم در مورد زنی به نام کیت است که به عنوان یک پری در یک فروشگاه هدیه کریسمس کار می کند. زمانی که کیت روزهای سختی را پشت سر می گذارد، با مردی مرموز به نام تام آشنا می شود و بعداً عاشق او می شود، اگرچه آشنایی آنها کوتاه مدت است. اگرچه کیت به دنبال نشانه ای از تام است، اما سعی می کند احتمال ملاقات او با افراد دیگر را با دید باز بپذیرد.

آخرین فیلم کریسمس

  • جنسیت: کمدی، درام، عاشقانه
  • کارگردان: پل شکل
  • سال ساخت: 2019
  • میانگین امتیازات کریسمس گذشته در IMDB: 5/6

با این حال، زمانی که تلاش های او در نهایت نتیجه داد و او به دنبال تام رفت، با اخبار تکان دهنده ای مواجه شد که زندگی او را تغییر داد. اما آیا کیت می تواند با واقعیت روبرو شود و به زندگی خود ادامه دهد؟


برخی از داستان های فیلم صحنه های غم انگیزی دارند، با این حال حضور آزاردهنده ترس را می توان اینجا و آنجا حس کرد. اگر عاشق تماشای فیلم های ترسناک هستید و از طرفداران امیلیا کلارک هستید، از دیدن این فیلم ناامید نخواهید شد.


فیلم فراتر از ظن

  • جنسیت: بیوگرافی، عمل، جنایت
  • کارگردان: فیلیپ نویس
  • سال ساخت: 2019
  • میانگین امتیازات فوق ظن در IMDB: 5/6

امیلی کلارک در نقش سوزان اسمیت در فیلم فوق شک

7- فیلم فوق ظن

خب، لیست بهترین آثار کارنامه امیلیا کلارک اینجا به پایان رسید. لیست محبوب بهترین فیلم های این بازیگر از نگاه شما چیست؟ به نظر شما این بازیگر در تلویزیون بیشتر درخشید یا در سینما موفقیت بیشتری داشت؟ خوشحال می شویم نظرات خود را با ما و سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بخوانید  تریلر انتشار نسخه دسترسی اولیه Kerbal Space Program 2

پرسش های رایج

1- بهترین فیلم های امیلیا کلارک کدامند؟

اولین در ابتدا خوشحالی زیادی به پدرش نشان نمی دهد، زیرا او را در کودکی رها کرد و در مراسم تشییع جنازه مادرش شرکت نکرد. دام و دیکی به شغل قبلی خود باز می گردند و ایولین حتی بیشتر از قبل اذیت می شود. آیا این رابطه پدر و دختر بالاخره به نتیجه می رسد؟


A Solo Star Wars Story فیلم دیگری است که بر روی یکی از محبوب ترین شخصیت های مجموعه جنگ ستارگان تمرکز دارد. همانطور که از نام فیلم پیداست، این فیلم حول محور شخصیت هان سولو می چرخد ​​و همچنین به شخصیت های دیگری مانند چوباکا و لاندو کالریسیان می پردازد. امیلی کلارک در این فیلم در نقش کیرا، دوست دوران کودکی هان سولو بازی می کند.

مقاله مرتبط

  • نقد و بررسی Solo: A Star Wars Story

این فیلم را باید فیلمی فراطبیعی و ترسناک دانست که برگرفته از رمانی به همین نام نوشته «سیلویو رافو» است.سیلویو رافو) ساخته شد. داستان فیلم در دهه 1950 در توسکانی می گذرد و به زندگی زن جوانی به نام ورنا با بازی امیلیا کلارک می پردازد که به عنوان پرستار در یک عمارت منزوی قدیمی شروع به کار می کند.

اگرچه این فیلم پایانی غم انگیز برای داستان عاشقانه خود دارد، اما همچنان اثری است که ارزش دیدن را دارد. I Stand Before You سعی می کند مفاهیمی مانند صداقت در عشق و تلاش برای تحقق رویاها را کشف کند.

شخصیت کارا با بازی امیلی کلارک در فیلم هان سولو

۲- فیلم Solo: A Star Wars Story

امیلی کلارک در جزیره اسپایک

5- فیلم جزیره اسپایک

امیلیا کلارک بازیگر انگلیسی است که با حضور در یکی از قسمت های سریال پزشکان محصول انگلستان فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرد. او بعداً در یک فیلم تلویزیونی با عنوان حمله تریاس ظاهر شد. فیلمی که با نقدهای منفی بسیاری از منتقدان مواجه شد. سرانجام، امیلیا با حضور در یکی از نقش های اصلی سریال درام و فانتزی Game of Thrones، جای پایی در دنیای سرگرمی به دست آورد.

از بهترین فیلم های امیلی کلارک می توان به فیلم Last Christmas، فیلم Me Before You و فیلم Solo: A Star Wars Story اشاره کرد. لیست کامل 9 فیلم از بهترین فیلم های امیلیا کلارک را می توانید در یک گیمر بخوانید.

2- فیلم جدید امیلیا کلارک چیست؟

در فیلم Terminator Genesis شاهد همکاری امیلیا کلارک و بازیگر کلیدی مجموعه فیلم های ترمیناتور یعنی آرنولد شوارتزنگر هستیم. این فیلم داستان یک ربات نابودگر را روایت می کند که توسط Skynet برای کشتن انسان ها ساخته شده است. البته کاملا واضح است که ربات دیگری از همین سری به دنبال محافظت از جان انسان هاست.

در جزیره Spike، امیلی کلارک، الیوت تایتنسور و لزلی منویل به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم درباره گروهی از جوانان است که عاشق یک گروه راک لندنی به نام «گل رزهای سنگی» می شوند.

فیلم My Before You بر اساس رمانی به همین نام نوشته جوجو مویس ساخته شده است. در این فیلم امیلیا کلارک در نقش اول زن حضور جالبی دارد.

فیلم جزیره اسپایک

  • جنسیت: کمدی، درام، موسیقی
  • کارگردان: مت وایت صلیب
  • سال ساخت: 2012
  • میانگین امتیازات جزیره اسپایک در IMDB: 6/3

امیلی کلارک در نقش سارا کانر، مادر جان کانر در فیلم ترمیناتور

4- فیلم The Terminator Genisys

فیلم دام همینگوی

  • جنسیت: کمدی، جنایی، درام
  • کارگردان: ریچارد برگر
  • سال ساخت: 2013
  • میانگین امتیازات دام همینگوی در IMDB: 1/6

National Theatre Live: The Seagull جدیدترین فیلم امیلی کلارک در سال 2022 است. می توانید لیست کامل 9 فیلم از بهترین فیلم های امیلیا کلارک را در یک گیمر بخوانید.

فیلم Solo: A Star Wars Story

  • جنسیت: اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی
  • کارگردان: ران هاوارد
  • سال ساخت: 2018
  • میانگین امتیازات Solo: A Star Wars Story IMDB: 6/9

فیلم Terminator: Genesis

  • جنسیت: اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی
  • کارگردان: آلن تیلور
  • سال ساخت: 2015
  • میانگین امتیازات Terminator Genisys در IMDB: 6/3

لوئیزا کلارک و ویل با امیلی کلارک و کلافلین در فیلم من پیش از تو

1- فیلم Me Before You

لوئیزا کلارک دختر ساده‌اندیشی است که برای کمک به خانواده‌اش در یک عمارت مجلل کار می‌کند. وظیفه او مراقبت از مرد جوان مشکلی به نام ویل با بازی سم کلافلین است. ویل که بر اثر تصادف فلج شده است، فردی افسرده و پریشان است که در ابتدا شادی زیادی به لوئیزا نشان نمی دهد. لو سعی می کند راهی برای همدردی و آرامش ویل بیابد تا معجزه ای رخ دهد و او بتواند حال ویل را بهتر کند.

فیلم صدای سنگ ها

  • جنسیت: درام، رازآلود، ترسناک
  • کارگردان: اریک دی. هاول
  • سال ساخت: 2017
  • میانگین امتیازات صدای سنگ در IMDB: 5/2

هنگامی که گروه مورد علاقه آنها قرار است در جزیره اسپایک در چشایر اجرا کنند، آنها به تکاپو می افتند تا راهی برای شرکت در کنسرت بیابند. با این حال مشکلات زیادی بر سر راه آنها وجود دارد که برای حضور در این کنسرت باید از پس آنها برآیند.


ورنا باید به پسر جوانی کمک کند که به نظر می رسد در مشکل جدی است. با گذشت زمان، او احساس می کند که این پسر تحت تأثیر یک طلسم و یک نیروی قدرتمند است، فردی که در دیوارهای این قلعه باستانی گیر افتاده است و سعی می کند خود را آزاد کند. در همین حین، ورنا احساس می کند که صدایی را از میان سنگ های دیوار می شنود و در نهایت پرده فرو می ریزد و حقایق آشکار می شود.

بخوانید  امکان حالت تک نفره و co-op در بازی انحصاری پلی استیشن Deviation Games

بازی او در نقش دنریس تارگرین جوایز متعددی را برای این بازیگر به ارمغان آورد. سرانجام این سریال با فصل هشتم در سال 2019 کار خود را به پایان رساند اما دنریس تارگرین برای همیشه در اذهان عمومی جاودانه شد. بد نیست بدانید که امسال مجله تایم امیلی کلارک را یکی از 100 فرد تاثیرگذار دنیا معرفی کرد.

فیلم من پیش از تو

  • جنسیت: درام، عاشقانه
  • کارگردان: تیا شاروک
  • سال ساخت: 2016
  • میانگین امتیازات من قبل از تو در IMDB: 4/7

هان سولو که یکی از اعضای سابق ارتش امپراتوری است، پس از یک شورش تبدیل به یک ماجراجوی پرشور می شود و به همراه دوست عجیب و قدرتمندش، چوباکا، سفری هیجان انگیز را در سراسر کهکشان آغاز می کند. این فیلم درباره این ماجراجویی و مسیری است که هان سولو را از یکی از مشهورترین مهاجمان فضایی به فردی افسانه ای تبدیل می کند.


فیلم راهنمای قتل

  • جنسیت: ترسناک، هیجان انگیز
  • کارگردان: مایکل اسکوبدو، کلی هالمارک، مت نیوتن و دیگران
  • سال ساخت: 2020
  • میانگین امتیازات کتابچه راهنمای قتل IMDB: 2/3

پاتنام به یک شهر معدنی دورافتاده فرستاده می شود تا در مورد فروش غیرقانونی وسایل نقلیه و قطعات سرقتی تحقیق کند. البته در روند برخورد با این موضوع، فعالیت های غیرقانونی دیگری نیز افشا خواهد شد. مامور جوان برای انجام این ماموریت به کمک خبرچین اصلی خود، زنی محلی به نام سوزان اسمیت، تکیه می کند. اما اتفاقاتی که بعدا رخ می دهد کل شهر را شوکه می کند و زندگی ساکنان آن را برای همیشه تغییر می دهد.


دام همینگوی فیلمی با بازی امیلیا کلارک، جود لاو و ریچارد گرانت است و داستان زندگی تبهکاری بدنام به نام دام همینگوی را روایت می کند که به تازگی پس از دوازده سال حبس از زندان آزاد شده است. دام تصمیم می گیرد به همراه دوستش دیکی به حومه فرانسه سفر کند تا چیزهایی را که قبلا گم کرده بود پیدا کند. البته این سفر هم ماجراهای خاص خودش را دارد. دام سرانجام به لندن سفر می کند تا دخترش اولین را ببیند که اکنون در یک کافه کار می کند و یک پسر دارد.

در سال 2029، جان کانر رهبری بشریت را در مبارزه با روبات ها و شکست اسکای نت برعهده دارد. او سرباز مورد اعتماد خود، گروهبان کایل رایس را به سال 1984 می فرستد تا از جان مادرش سارا کانر محافظت کند. کایل به زودی متوجه می شود که سارا در حال حاضر یک محافظ حرفه ای دارد که برای محافظت از او هر کاری انجام می دهد. این سه نفر تصمیم گرفتند به سال 1997 بازگردند، زمانی که اسکای نت برای اولین بار راه اندازی شد، اما هیچ اتفاقی نیفتاد و با ورود یک شخصیت جدید همه چیز پیچیده می شود.