بهترین شیرین فروشی های تهران کجاست؟ 9 قنادی معروف تهران

و به همین دلیل در لیست بهترین شیرینی فروشی های تهران ما قرار گرفته است. در این مطلب ما تنها بخش کوچکی از کیک و شیرینی‌های بهترین قنادی را به شما معرفی کردیم و درباره تاریخچه هر کدام به صورت مختصر ارائه دادیم. اما حقایقی بسیار جالب و جذاب در مورد شیرینی‌ها وجود دارد و این تمام ماجرایی نیست که ما برایتان گفتیم. الو کیک که معروف‌ترین شیرینی فروشی هست، تمام سعی خود را کرده تا بتواند شما را با انواع کیک و شیرینی آشنا کند و بهترین‌ها را برای‌تان عرضه کند. شما می‌توانید بهترین و دلچسب‌ترین طعم‌ها را در این جا تجربه کنید. قنادی بهار در تهران به عنوان اولین و قدیمی ترین شیرینی فروشی تهران شناخته می شود که در سال ۱۳۱۷ راه اندازی شده است.

شیرینی کوکی باکس ؛ شیرینی به سبک آمریکایی

کمی سخت است که کنوفه را در بین انواع شیرینی های محبوب ترکی یا دسرهای آن جای مجله شیرینی و شکلات شیرینی تا دهیم. البته در نظر داشته باشید که کنوفه ریشه عربی نیز داشته و در میان دسرهای محبوب عربی جای دارد. اگر شما نیز به طعم های شیرین و خوشمزه علاقه مند هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره بهترین شیرینی های ترکیه بدانیم.

خوشمزه ترین شیرینی های گوشه و کنار دنیا

این شیرینی فروشی زیبا در محله زعفرانیه قرار دارد و آنقدر کیفیت و طعم شیرینی‌هایش بالاست که جزو گزینه‌های برتر قنادی‌های پایتخت شمرده می‌شود. اگر دوست دارید کیک و شیرینی‌های خاص با دیزاین فوق‌العاده و طعم و مواد اولیه عالی نوش جان کنید، کوکی باکس یک گزینه عالی برای شماست. یکی دیگر از بهترینی شیرینی فروشی‌های تهران که آوازه آن در پایتخت پیچیده است، می‌توان از شیرینی گاندی نام برد. این قنادی قدیمی، حدود ۷۰ سال است که در پایتخت فعالیت و خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها را به مشتریانش عرضه می‌کند. طعم بی‌نظیر زولبیا و بامیه و کیک یزدی‌های خاص لادن، همیشه در خاطرتان خواهد ماند. شاید شیرینی فروشی‌های زیادی را در پایتخت، با نام لادن بشناسید، اما باید بدانید که قنادی لادن در محله امیریه، قدیمی‌ترین “شیرینی لادن” تهران است.

بخوانید  دانلود بازی پابجی موبایل نسخه جدید اپدیت پابجی موبایل به همراه دیتای کامل بازی 2 3.0 PUBG Mobile | 1gamer

همچنين گذراندن دوره «كيكهای ضد جاذبه» با استاد بهرام مرادی و «دوره آكادمی قنادی پرتيكان تحت نظر سایر اساتيد پر توان ايران» از ديگر موفقیت های «كيک الی» در مارکت قنادی امروز ایران می باشد. در کافه قنادی لرد همه چیز حس و حال قدیمی و نوستالژیک خود را حفظ کرده است. مهم‌تر این که کیفیت شیرینی فدای دکوراسیون پر زرق و برق و هزینه‌های جانبی نشده و همچنان از جای جای تهران برای تجربه طعم واقعی شیرینی به این قنادی سر می‌زنند. هر کجای تهران که باشید باز هم احتمالا دلتان بخواهد کیک تولد، عروسی و سایر مجالس را از شیرینی بی بی سفارش دهید.

بهترین شیرین فروشی های تهران کجاست؟ 9 قنادی معروف تهران

علاوه‌بر کیک سبز، طعم پروک و گاتا، زولبیا و بامیه، باقلوا و سوهان عسلی ویول نیز نظیر ندارد و تجربه جدید و جذابی است. اگر دوست دارید این قنادی ۶۱ ساله را از نزدیک ببینید و طعم حقیقی شیرینی دانمارکی را بچشید، حتما به شیرینی قنادی دانمارکی ویلا سر بزنید. شیرینی بی بی دقیقا همان جایی است که کیفیت، خوشمزگی و جذابیت را در کنار هم می‌توانید پیدا کنید.

  • شیرینی الف از قنادی‌های فانتزی و نسبتا لوکس است که محصولات متنوعی نظیر انواع دسر، کیک بستنی، کیک، شیرینی و تارت را تولید و عرضه می‌کند.
  • کافه قنادی لرد که در لیست یکی از بهترین شیرینی فروشی تهران قرار دارد، توسط یک زوج عاشق (لئون و آنیک) که با پول پسندازشان در سال 1345 بنا شد.
  • خوردن این کیک خوشمزه و خاص همراه قهوه، چنان حس دلنشینی را در شما به وجود می‌آورد که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.
  • همچنین این قنادی لقب سلطان شکلات را به خود اختصاص داده که کارکنان به صورت دست ساز آن را درست می کنند.
  • حلوا قبیت از ترکیب سفیده تخم مرغ و شکر و چوبک درست می‌شود.
بخوانید  خرید CP کالاف دیوتی موبایل خرید سی پی کالاف معتبر و ارزان موجو شاپ | 1gamer

لگیمات یا لیگمات یا لقیمات ، هر کسی یک طور آن را می‌نویسد. یکی از قدیمی‌ترین شیرینی های محلی ایران ، در بوشهر و بندرعباس زیاد طرفدار دارد. قزوین آنقدری شیرینی سنتی دارد که می‌شود یک مقاله جدا برایش نوشت. نون چایی یکی از سوغاتی‌های بامزه این شهر است، از بهترین شیرینی های محلی ایران .

– طرز تهیه شیرینی نخودچی