بهترین سایت ها برای دانلود فایل های APK (ایمن و ایمن)

گاهی اوقات برنامه های اندرویدی مورد نظر شما در فروشگاه Google Play در دسترس نیستند. چنین شرایطی به دلایل زیادی رخ می دهد. از جمله محدودیت جغرافیایی یا محدودیت سنی یا اقدام توسعه دهنده برای حذف برنامه.

APK فرمت فایل های نصب و مخفف اندروید است آnroid پبسته کاین فایل ها روش اصلی توزیع و نصب اپلیکیشن های محبوب سیستم عامل موبایل گوگل هستند. هنگامی که یک برنامه را از فروشگاه Google Play دانلود می کنید، فایل APK آن دانلود می شود و سپس در پس زمینه دستگاه اجرا می شود. اما پس از نصب به فایل APK دسترسی نخواهید داشت.

حتی زمانی که برنامه ای از طریق فروشگاه رسمی Google Play در دسترس نیست، هنوز راه هایی برای دانلود آن وجود دارد. برای این کار باید فایل APK بازی یا اپلیکیشن اندروید مورد نظر را روی گوشی خود دانلود و سپس نصب کنید.

از آنجایی که فایل‌های APK برنامه‌ها را مستقیماً روی دستگاه نصب می‌کنند، باید از خطرات امنیتی آنها نیز آگاه باشید. با اهداف مخرب خود، هکرها می توانند قبل از نصب تروجان یا بدافزار به همراه برنامه اصلی در دستگاه مورد نظر، تغییراتی در فایل APK ایجاد کنند. بنابراین، باید از وب سایت های قابل اعتمادی استفاده کنید که فایل های APK ارائه شده به طور مرتب توسط ابزارهای امنیتی بررسی می شوند.

APKMirror

بسیاری از وب سایت ها فایل های APK برنامه ها و بازی های اندروید را در اختیار کاربران قرار می دهند. برخی از این وب سایت ها بهتر از سایرین هستند. بنابراین، اگر به دنبال بهترین وب سایت ها برای دانلود ایمن فایل های APK هستید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

بخوانید  343 Industries به ساخت داستان Halo و بازی های چند نفره ادامه می دهد

اهمیت امنیت فایل APK