بهترین تست های شخصیت در جهان

با انجام تست های شخصیتی متعدد، افراد ارزیابی و درک کامل تری از نحوه کار، تفکر و عملکرد خود دریافت می کنند. هر آزمون نقاط قوت خود را در ارزیابی شخصیت دارد. بنابراین، دسترسی به این نوع داده ها، خودآگاهی بیشتری را برای انسان به ارمغان می آورد و به شما امکان می دهد مهارت ها و نقاط قوت خود را به حداکثر برسانید.

این موضوع در مورد فعالیت های گروهی و گروهی نیز صادق است، روشی که اعضای تیم می توانند با مشاهده و بررسی شخصیت و ویژگی های یکدیگر برای رسیدن به اهداف با یکدیگر همکاری کنند. با دسترسی به تست های متعدد، همه می آموزند که شخصیت هر یک از اعضای تیم چگونه است و چه کسی می تواند در چه زمانی بهتر عمل کند و خلاق تر باشد.

آیا می توانیم از این تست ها در محل کار استفاده کنیم؟

شناخت شخصیت منحصر به فرد فرد به رشد فردی کمک می کند. شما می توانید درک کنید که چگونه با دیگران به بهترین شکل تعامل کنید، چگونه آرامش پیدا کنید، چه چیزی به شما انگیزه می دهد و چگونه استرس یا فشار را مدیریت کنید.

در سال های اخیر استفاده از تست های شخصیت در محیط کار افزایش یافته و تحقیقات بیشتری برای تشویق این تست ها انجام شده است. مطالعات نشان می دهد که کارکنانی که در موقعیت مناسبی در یک سازمان قرار دارند، رضایت شغلی بیشتری دارند و احتمال ماندن در سازمان بیشتر است. موثرترین روش برای سنجش میزان سازگاری کارمند با سازمان، بررسی مدل شخصیتی و تناسب فرد با موقعیت با انجام تست های شخصیتی است.

بسیاری از ما احتمالاً در یک پلتفرم پخش ویدیو یا موسیقی ثبت نام کرده ایم. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که باید سرویسی وجود داشته باشد که تمام خدمات این پلتفرم ها را با یک قیمت در یک پلتفرم ترکیب کند؟ تست های شخصیت گاهی اوقات همین احساس را دارند. ما یک تست شخصیت می گیریم و این یک یا دو چیز در مورد ما به ما می گوید، اما ممکن است یک قطعه کلیدی را از دست بدهیم. بنابراین کاری که ما انجام می دهیم این است که یک تست شخصیتی دیگر برای تجزیه و تحلیل فرد یا گروه انجام دهیم.

این تست توسط دانیل گلمنروانشناس و خبرنگار علمی نیویورک تایمز و نویسنده کتاب “هوش عاطفی: چرا می تواند بیشتر از ضریب هوشی مهم باشد”. گل من او در کتاب خود در مورد دلایل بسیاری صحبت می کند که چرا EQ شخصیت ما را شکل می دهد. به جای پرسیدن سوالات مستقیم، این آزمون داستان هایی را ارائه می دهد و از شما می خواهد که پاسخ دهید و اندازه گیری کنید که معمولاً در آن موقعیت ها چگونه به مسائل مختلف واکنش نشان می دهید.

EQ نشان دهنده توانایی فرد در همدلی با دیگران است، همچنین توانایی شناسایی، ارزیابی، کنترل و بیان احساسات خود، درک و ارزیابی احساسات دیگران، استفاده از احساسات برای تسهیل تفکر و درک معانی عاطفی را نشان می دهد.

چرا تست های شخصیتی متعدد انجام دهیم؟

از بسیاری جهات، شناخت و درک شخصیت می تواند در زندگی شخصی مفید باشد. در مرحله اول، درک بهتر شخصیت می تواند به فرد کمک کند تا مسیر شغلی خود را انتخاب کند، چگونه شغل خود را توسعه دهد و بر اساس شخصیت خود برای چه شغلی اقدام کند.

بخوانید  بازیکنان پلی استیشن را به عنوان نمایندگان پشتیبانی آنلاین استخدام کنید