بهترین بازی‌های پلی‌استیشن پلاس نوامبر ۲۰۲۲

و
بازی‌های بسیار بیشتری به PS Plus می‌آیند، بنابراین برای به‌روزرسانی، حتماً در GameSpot مشترک شوید.



اگر عضو PlayStation Plus Extra هستید، می‌توانید کل حماسه Dark Seeker را به‌عنوان Kingdom Hearts 1.5+2.5 ReMix، Kingdom Hearts 3 و Melody of Memory به کاتالوگ بازی‌ها بپیوندید. با دوستان خود در Rainbow Six Siege یا The Division 2 متحد شوید یا تبدیل به Dragonborn شوید و در مسیر Skyrim ماجراجویی کنید. هندهای خارق‌العاده‌ای مانند What Remains of Edith Finch و The Gardens Between برای حفاری وجود دارد. اگر عضو PlayStation Plus Premium هستید، پنج بازی Ratchet و Clank دیگر به کاتالوگ Classics می‌پیوندند تا بیستمین سالگرد این سری را جشن بگیرند. ما همچنین پنج بازی دنج مورد علاقه خود را از کاتالوگ بازی ها فهرست می کنیم.

شب‌ها طولانی‌تر می‌شوند، هوا سردتر می‌شود و خانواده‌تان برنامه‌های تعطیلاتتان را به شما می‌گویند. بنابراین می دانید معنی آن چیست: وقت آن است که جلوی تلویزیون پارک کنید و شروع به بازی کنید. آنچه در این ماه به PlayStation Plus می‌آید و توصیه‌های من برای بازی‌های راحت از کاتالوگ بازی‌ها در اینجا آمده است.

توسط پلی استیشن پلاس برای شما آورده شده است. بسیاری از بازی‌های فوق‌العاده در این ماه به پلی‌استیشن پلاس می‌پیوندند، از جمله Kingdom Hearts، Skyrim، Rainbow Six Siege و دسته‌ای از عناوین Ratchet و Clank. در اینجا خلاصه شما از همه چیزهایی است که در این ماه به PS+ ارائه می شود.

بخوانید  دنیای Redfall تجربه ای مشابه Far Cry 2 و STALKER را ارائه خواهد کرد