بهترین‌های سال 2022: سفید نئون می‌خواهد آن را با طراحی بشکنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برش:

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرض کنید هر سطح به مسیری کاهش می یابد که مانند یک مار به جلو و عقب می پیچد. بیشتر مردم مسیر را دنبال می‌کنند زیرا نوعی قانون نانوشته وجود دارد که نشان می‌دهد نمی‌توانید از محدوده خارج شوید. شما همیشه در این مسیر قدم می زنید و به شکستن طبیعت تکراری آن فکر نمی کنید، حتی اگر مطمئن باشید راه بهتری وجود دارد. سپس یک روز می بینید که یک نفر مستقیم به جلو راه می رود، مسیر را کاملاً نادیده می گیرد، بدون اینکه اصلاً سرعتش را افزایش دهد از همه سبقت می گیرد. ناگهان نحوه دیدن این فضا و توانایی شما برای حرکت در آن کاملاً متفاوت است. این کاری است که میانبرهای نئون وایت انجام می دهند: آنها شما را تشویق می کنند که قوانین و در نتیجه خود بازی را زیر پا بگذارید.

شرحی ارائه نشده است

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

طراحی سطح بدیهی است یکی از جنبه های برجسته بازی است زیرا حتی اگر کاری که شما انجام می دهید پلتفرم کردن بازی است بیشتر شبیه یک بازی پازلی است زیرا می دانید کجا باید از سلاح استفاده کنید یا کجا باید از یک توانایی استفاده کنید. .

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!