بهبود وضعیت عرضه کامپیوتر قابل حمل Steam Deck

در حال حاضر انتظار می‌رود تمامی کاربرانی که برای خرید این دستگاه پیش‌ ثبت‌نام انجام دهند، بین بازه زمانی سپتامبر تا پایان دسامبر، دستگاه بازی جدید خود را دریافت کنند. هنوز مشخص نیست که آیا با تسریع شدن روند تولید و عرضه این کامپیوتر قابل حمل به‌دلیل جبران شدن کمبود قطعات الکترونیکی در ماه‌های اخیر، آيا سرانجام شاهد عرضه انبوه این دستگاه بازی بسیار محبوب در بازار‌های بزرگ فروش لوازم الکترونیکی بین‌المللی خواهیم بود یا خیر.

شرکت ولو از بهبود وضعیت عرضه استیم دک خبر می‌دهد.

در توییت جدیدی که توسط صفحه‌ی توییتر رسمی ولو منتشر شده است، مدیران پروژه درباره وضعیت تولید استیم دک توضیح می‌دهند: «ما با سرعت زیادی در حال سبقت گرفتن از روند تقاضای فعلی دستگاه‌های رزروشده برای خرید توسط کاربران هستیم. این مسئله به‌لطف تولید سریع‌تر ممکن شده است و ما در حال حاضر حتی از تخمین‌های زمانی قبلی داخلی خط تولید نیز جلوتر هستیم. از امروز برای تمامی کاربرانی که پیش از این قرار بود استیم دک خود را تا پایان سه‌ماهه‌ی سوم (ژوئیه تا سپتامبر) امسال دریافت کنند، ایمیل نهایی‌سازی سفارش آن‌ها ارسال شده است و از حالا وارد ارسال سفارشات سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۲ خواهیم شد».

روز گذشته شرکت ولو اعلام کرد روند تولید کامپیوتر قابل حمل استیم دک، از برنامه‌ریزی‌های پیشین این شرکت نیز سرعت بیش‌تری گرفته است و کاربرانی که برای خرید این دستگاه پیش‌ ثبت‌نام کرده بودند، احتمالا به‌زودی می‌توانند به دستگاه بازی جدید خود دسترسی داشته باشند.

به‌نظر می‌رسد فروش انحصاری این محصول قدرتمند و جذاب ازطریق فروشگاه استیم، محدودیت‌هایی را برای علاقه‌مندان به خرید این دستگاه به‌همراه داشته است؛ خصوصا در برخی مناطق با دسترسی جهانی پایین‌تر. احتمالا در صورت عرضه انبوه جهانی این محصول شرکت ولو می‌توانیم شاهد عملکرد بهتر استیم دک در آمارهای فروش دستگاه‌های بازی باشیم.

بخوانید  آخر این هفته چه فیلمی ببینیم؟ | از انیمه جوزی، ببر و ماهی گرفته تا نحوه سرقت یک میلیون دلار

استیم دک در حالت داک

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع