بهبود قابل‌توجه بازی‌های Suikoden کونامی در تصویر جدید ریمستر HD

توییت مذکور به بازیکنان قول یک تجربه‌ی غوطه‌ورکننده کامل در داستان و دنیای بازسازی‌شده‌ی این بازی را می‌دهد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشرشده‌ی دو نسخه‌ی جدید و قدیمی را مقایسه کنید:

طرفدارها علاوه‌بر این بهبودها متوجه تغییرات دیگری شده‌اند که کونامی به آن‌ها اشاره نکرده است. کاربری در وب‌سایت متوجه ResetEra تغییراتی در ترجمه‌ی دیالوگ‌های نسخه‌ی ریمستر شده است. احتمالاً این شرکت ژاپنی تغییرات دیگری را نیز در نسخه‌ی ریمستر اعمال کرده تا شاهد یک بازسازی بی‌نقص باشیم.

کونامی با انتشار دو تصویر از نسخه‌ی اصلی و ریمستر بازی Suikoden، بهبودهای گرافیکی این بازسازی را به نمایش گذاشت.

تصویر نسخه‌ی پلی استیشن 1 بازی Suikoden

تصویر گرافیک بهبودیافته‌ی نسخه‌ی ریمستر بازی Suikoden

مجموعه Suikoden 1 and 2 HD Remaster: Gate Rune and Dunan Unification Wars در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.



منبع

مدتی است که همه منتظر هستند تا کونامی اخباری رسمی از احیای مجموعه بازی‌های سایلنت هیل و متال گیر منتشر کند، اما در رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۲ بود که با معرفی ریمستر یکی دیگر از مجموعه‌های محبوب این شرکت مواجه شدیم. باندل Suikoden 1 and 2 HD Remaster: Gate Rune and Dunan Unification Wars شامل ریمستر دو نسخه‌ی ابتدایی این مجموعه بازی نقش‌آفرینی ژاپنی است که این آثار را در زمینه‌های مختلفی بهبود می‌بخشد.

ارتقای بصری یکی از مهم‌ترین جنبه‌های این ریمستر خواهد بود. در جریان رویداد توکیو گیم شو شاهد تصویری از نسخه‌ی ریمستر بودیم. حالا کونامی دو تصویر مقایسه‌ای جدید را در توییتر منتشر کرد که بهبود چشم‌نواز نسخه‌ی ریمستر در مقایسه با بازی اصلی را نشان می‌دهد. در این دو تصویر که از یک صحنه‌ی یکسان گرفته شده‌اند، شاهد بهبود در زمینه‌های نورپردازی، جزئیات محیطی، جلوه‌های بصری پس‌زمینه، طراحی شخصیت‌ها، افزوده شدن رزولوشن نمایشگرهای عریض و پیشرفت‌های دیگر نسبت به نسخه‌ی سال ۱۹۹۵ هستیم.

بخوانید  Madame Web Ending توضیح داد که چگونه می تواند به Spider-Man و MCU متصل شود