بنیانگذار Raspberry Pi دو کتاب در زمینه توسعه بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل منتشر کرد

Code the Classics قصد دارد به برنامه نویسان جدید و طرفداران نوستالژیک بیاموزد که چگونه بازی های یکپارچهسازی با الهام از کلاسیک های دهه 70 و 80 ایجاد کنند. در ماه های آینده جلد 1 قرار است در 27 آگوست منتشر شود، در حالی که جلد 2 از 12 نوامبر در دسترس خواهد بود. هر دو کتاب اکنون با قیمت 30 دلار در آمازون برای پیش خرید در دسترس هستند.

لازم به ذکر است که جلد 1 در ابتدا در سال 2019 منتشر شد. نسخه بعدی ویرایش دوم اصلاح شده با محتوای بیشتر است. جلد 2 یک نسخه کاملاً جدید است. اولین نسخه از جلد 1 پس از راه اندازی با استقبال خوبی مواجه شد و در حال حاضر دارای میانگین امتیاز کاربران 4.5/5 ستاره در آمازون است.

کد کلاسیک توسط Raspberry Pi Press

کد کلاسیک جلد.  1 و 2

کد کلاسیک جلد.  1 و 2
کد کلاسیک جلد. 1 و 2

Code the Classics Volume 1 یک درس تاریخ سرگرم‌کننده در بازی‌های ویدیویی دهه‌های 70 و 80 است که از آن یاد می‌گیرید چگونه بازی‌های خود را با الهام از این عناوین مهم بسازید. همانطور که قبلاً ذکر شد، این کتاب شامل بررسی های گام به گام پروژه های نمونه برنامه ریزی شده توسط آپتون است. شایان ذکر است که این کتاب‌ها کدنویسی در پایتون را به شما آموزش می‌دهند که با دستگاه‌های Raspberry Pi عالی کار می‌کند.

  • بوینگ (پنگ)
  • غار (Bubble Bobble)
  • Bunner بی نهایت (Frogger)
  • Myriapod (صدپا)
  • فوتبال جایگزین (فوتبال حساس)

Code the Classics Volume 2 دروس شما را با بازی‌های بیشتر برای ایجاد و سفری دیگر به مسیر حافظه ادامه می‌دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه بازی های آجر شکن و مسابقه ای را توسعه دهید و لیست کامل شامل موارد زیر است:

  • انتقام جو
  • خیابان ها را بزن
  • تخم مرغ
  • در لبه تکنولوژی
  • کینتیکس
بخوانید  عدم ارائه بازی های روز اول در سرویس پلی استیشن پلاس برای سونی خوب بوده است

بنابراین، بازی های سفارشی خود را روی چه چیزی انجام خواهید داد؟ یک گزینه مناسب می تواند یک کامپیوتر رزبری پای باشد. به علاوه، این کیت‌های سخت‌افزاری خانگی با تمام قطعاتی که برای ساختن رایانه شخصی کوچک و کنسول بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل خود نیاز دارید، ارائه می‌شوند. Canakit Raspberry Pi 5 اساساً یک رایانه به اندازه کارت اعتباری است و حتی یک پوسته سفارشی جالب وجود دارد که می توانید قطعات را برای ایجاد PiStation خود در آن قرار دهید. این کنسول با الهام از اولین کنسول پلی استیشن، طراحی بسیار آشنا، اتصال Micro HDMI و صفحه نمایش LCD 4.3 اینچی 480p دارد. یا اگر ترجیح می‌دهید پرچم NES خود را به اهتزاز درآورید، موردی برای آن هوادار نیز وجود دارد.

اگر می خواهید با کنسول قابل حمل خود سرگرم شوید، Retroflag GPi Case 2 برای Raspberry Pi CM4 به شما امکان می دهد Game Boy خود را بسازید. این صفحه نمایش LCD خود، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، شارژر USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون دارد. شما حتی برای نصب سخت افزار خود به پیچ گوشتی نیاز ندارید، زیرا روشی بدون ابزار برای قرار دادن کارت های شما ارائه می دهد.

وقتی می توانید PiStation خود را بسازید چه کسی به پلی استیشن نیاز دارد؟
وقتی می توانید PiStation خود را بسازید چه کسی به پلی استیشن نیاز دارد؟

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر