بنر آهنین Destiny 2 به صورت زنده است: جوایز، چالش‌ها، و نحوه به حداکثر رساندن شهرت


برای اولین بار از زمان انتشار Lightfall، حالت بنر آهنین Destiny 2 به صورت زنده پخش می شود. این حالت PvP با زمان محدود تغییراتی را در نحوه عملکرد آن در گذشته ایجاد می‌کند، اما اساساً تجربه استاندارد Iron Banner است که با پاداش‌های آشنا و کسب شهرت کامل می‌شود. در اینجا چیزی است که از هم اکنون تا 28 مارس، زمانی که حالت با بازنشانی هفتگی فعال می شود، انتظار داشته باشید.

یک نکته کلیدی که باید بدانید: مشکلی در حال حاضر مانع از ظاهر شدن چالش هفتگی حالت شده است. به طور معمول، تکمیل تعداد معینی از مسابقات بنر آهنی به کسب جایزه Pinnacle کمک می کند (یک مورد ضروری برای بالا بردن سطح قدرت شما بیش از 1800)، اما Bungie این کار را انجام داده است. شناسایی شده چالش مربوطه در بازی ظاهر نمی شود.به این ترتیب، ممکن است بخواهید قبل از سرمایه گذاری زمان زیادی در Iron Banner صبر کنید.

در حال پخش: نقد و بررسی ویدیوی Destiny 2: Lightfall

حالت بازی بنر آهنی

برای اولین رویداد از سه رویداد Iron Banner در Season of Defiance، حالت بازی Iron Banner Control است. Eruption در هفته 6 دنبال می شود (که اکنون فقط دو هفته مانده است – اولین رویداد به دلیل مشکل بازیکن نامرئی به تعویق افتاد)، در حالی که Fortress در هفته 9 در دسترس خواهد بود. Bungie می گوید که فصل های آینده ممکن است تغییرات جدیدی از Iron را معرفی کنند. حالت بنر، اما هیچکدام از آن‌ها در این فصل ظاهر نمی‌شوند. Iron Banner Control بسیار شبیه حالت کنترل استاندارد عمل می کند، به جز اینکه هر سه منطقه را به طور موقت قفل می کنید و برای شکار تیم دشمن امتیاز جایزه به دست می آورید.

پاداش بنر آهنی

از نظر جوایز، لوت استخر اکنون شامل دو اسلحه بازگشتی Iron Banner، Bite of the Fox Sniper Rifle و Jorum’s Claw Pulse Rifle است. اگر قبلاً آنها را به دست آورده اید، می توانید بر روی آنها (و سایر سلاح ها و زره ها) بر روی آنها تمرکز کنید. اگر قبلاً آنها را به دست نیاورده‌اید، در رتبه 4 جایزه Fox’s Bite (با ضربه سریع و Iron Gaze) و پنجه Jorum (با هدف متحرک و رشته‌ای) در رتبه 7 دریافت خواهید کرد. این باعث می‌شود آنها دو جایزه اول شوند. شما را می توان از لرد صلاح الدین در برج برد. متأسفانه، قبل از دریافت شیدر بنر آهنی، باید حداقل یک بار رتبه خود را بازنشانی کنید.

بخوانید  امروز چرا به دبی سفر کنیم؟

مانند بسیاری از فروشندگان دیگر، صحبت با Saladin به شما این امکان را می دهد که انگرام ها را بر روی پاداش های خاص متمرکز کنید (و آن انگرام ها با او ذخیره می شوند، نه در موجودی شما). این جوایز نه تنها شامل آیتم های فعلی در استخر غارت می شود، بلکه تعدادی سلاح قدیمی (Frontier’s Cry، Riiswalker و غیره) و مجموعه های زرهی را شامل می شود. هر کدام یک Iron Engram علاوه بر 25-50 قطعه Legendary Shard و 5000-10000 Glimmer قیمت دارد. از طرف دیگر، می‌توانید به سادگی رمزگشایی انگرام‌ها را مستقیماً از Saladin برای پاداش‌های تصادفی رمزگشایی کنید.

این یکی از سه فرصت شما برای تکمیل هفته سوم چالش فصلی آهن تیز کننده آهن است. این شامل تکمیل مسابقات بنر آهنی، با پاداش های پیشرفت برای کشتن است. مانند بسیاری از چالش‌های فصلی، علاوه بر آن چیزی که برای بازی Iron Banner به دست می‌آورید، با Bright Dust و XP به شما پاداش می‌دهد.

در نهایت، همانطور که در بالا ذکر شد، باید بتوانید با انجام تعداد کافی مسابقات Iron Banner، یک جایزه Pinnacle کسب کنید، اما چالش مرتبط این است هنوز در دسترس نیست. با این حال، مسابقات Iron Banner همچنان به چالش اوج انجام سه مسابقه Crucible در هر هفته کمک می کند.

چگونه شهرت بنر آهنی را به حداکثر برسانیم

فصل گذشته، Bungie میزان شهرت Iron Banner را که از کشتار به دست می‌آورد، تنظیم کرد و انگیزه بیشتری برای کسب برد به شما داد. به خاطر داشته باشید که عوامل متعددی در میزان شهرت شما نقش دارند. تجهیز نماد بنر آهنی و سلاح ها یا زره های بنر آهنی (در مجموع تا پنج قطعه) باعث افزایش چند برابری می شود که هنگام انتخاب Iron Banner در کارگردان می توانید روی نماد Rank Boost در پایین سمت چپ قرار بگیرید. اگر قبلاً نماد بنر آهنی را در مجموعه‌ها در دسترس ندارید، نماد زیر را در رتبه 16 باز خواهید کرد.

بخوانید  معرفی دهانشویه Bomidi D3 Pro
نشان Ferrous Ferocity در رتبه 16 موجود است
نشان Ferrous Ferocity در رتبه 16 موجود است

همچنین به خاطر داشته باشید که استفاده از زیور آلات از زره بنر آهنین در اهداف این پاداش ها به حساب می آید. شما نیازی به زرهی که پوشیده اید از Iron Banner نیست. همراه با همه اینها، تکمیل چالش ها – که به سادگی شامل بازی Iron Banner است – شهرت شما را چند برابر می کند. اما، دوباره، چالش مخصوص Iron Banner در حال حاضر در بازی ظاهر نمی شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.