بلیزارد قصد دارد رویدادهای کراس اوور بیشتری را در Overwatch 2 ارائه دهد

شخصیت ردیاب در بازی Overwatch 2

به گفته کارگردان بازی، تیم پشتیبانی در ابتدا در مورد برگزاری یک رویداد متقاطع مطمئن نبودند، اما اکنون نتیجه موفقیت آمیز بوده و آنها در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای مشابه در سال جاری هستند. آرون کلر در یک پست وبلاگ نوشت:

به گفته آرون کلر، کارگردان بازی Overwatch 2، بازیکنان می توانند انتظار رویدادهای کراس اوور بیشتری را در آینده داشته باشند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

“همه ما واکنش و اشتیاق شما را برای کراس اوور One-Punch Man دوست داشتیم و از آن قدردانی کردیم. صادقانه بگویم، ما کمی نگران بودیم که دنیای دیگری تا این حد جذاب باشد. [وان پانچ من] با دنیای Overwatch ترکیب شوید. هنگامی که ما برای اولین بار این کراس اوور را معرفی کردیم، با بازیکنان در مورد ارزش های خود و نحوه برخورد با رویدادهایی مانند این صحبت کردیم و به نظر می رسید که آنها با ما موافق بودند. محبوبیت این رویداد به ما اعتماد به نفس کافی برای کراس اوورهای بعدی داده است و امیدواریم حداقل یک کراس اوور بزرگ دیگر را در سال جاری ارائه دهیم.”

از سوی دیگر، مشکلی که در بازی Overwatch 2 وجود دارد، اعتراض بازیکنان به سیستم پاداش است. در واقع بازیکنان پاداش های این بازی را کافی نمی دانند. در همین رابطه مدیر بازی در وبلاگ خود توضیح داد که تیم با اقدامات مناسب به دنبال حل این مشکل است:

به نظر می رسد تیم پشتیبانی Overwatch 2 در حال کار بر روی بازسازی سیستم On Fire در موتور جدید است و قصد دارد تغییراتی در تجربه گیم پلی ایجاد کند تا طیف وسیع تری از سرگرمی را برای بازیکنان فراهم کند. کلر همچنین خاطرنشان کرد که یک سیستم قهرمان و پیشرفت بازیکن بسیار بزرگتر در حال توسعه است که بازیکنان امیدوارند تا پایان سال جاری به بازی اضافه شود.

بخوانید  چگونه می توان بازی های رایانه شخصی پلی استیشن استودیو را با قیمتی کمتر از قیمت فروش Steam دریافت کرد

با توجه به عرضه رایگان Overwatch 2، بدیهی است که بلیزارد به سمت ارائه محتوای خدمات زنده برای پشتیبانی از آن حرکت خواهد کرد. یکی از بهترین نمونه های آثار رایگان و خدمات محور، بازی Fortnite است که به طور مرتب محتوای جدید و رویدادهای متقاطع را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. با پیروی از این روش، بلیزارد در فصل سوم بازی Overwatch 2 یک رویداد متقاطع با سری One Punch Man نیز برگزار کرد و با استقبال خوبی از سوی بازیکنان مواجه شد.

«رویدادها معمولاً شامل پوسته‌ها به‌عنوان پاداش‌هایی هستند که بازیکنان می‌توانند کسب کنند. ما همچنین اعتبارات Battle Pass را اضافه کرده‌ایم که به بازیکنان امکان می‌دهد تقریباً تمام پوسته‌های رویداد اصلی Overwatch را خریداری کنند. علاوه بر این، تعداد امتیازهای کسب شده از هر چالش را به طور چشمگیری افزایش داده ایم تا با تلاش مورد نیاز مطابقت داشته باشد.