بلیزارد باز کردن قفل قهرمان بعدی Overwatch 2 را آسان‌تر می‌کند

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

کسب قهرمان بعدی Overwatch 2 باید از طریق پاس نبرد کمی آسان تر باشد. به اشتراک گذاشته شده توسط کارگردان بازی Overwatch 2، آرون کلر در توییترRamattra، تانک جدیدی که در فصل 2 عرضه می شود، برای بازیکنانی که Battle Pass را خریداری نمی کنند، باز کردن قفل آن کمی آسان تر است.

در حالی که برخی از بازیکنان هنوز می خواهند سیستم اصلی Overwatch از قهرمانان جدید فوراً برای همه باز شود، این باید به بازیکنان دسترسی سریع تری به قهرمان جدید بدهد. هرکسی که Season 2 Battle Pass را بخرد، دسترسی فوری به Ramattra خواهد داشت، که در بازی های رقابتی برای دو هفته اول فصل، که برای قهرمانان جدید استاندارد است، در دسترس نخواهد بود. هزینه نبرد پاس 1000 سکه یا حدود 10 دلار است.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

در Overwatch 2 Season 1، بازیکنانی که نبرد پاس را خریداری نکرده بودند و مالک Overwatch اصلی نبودند، قبل از اینکه بتوانند به شفا دهنده جدید، Kiriko دسترسی پیدا کنند، باید به سطح 55 از 80 در پاس نبرد می رسیدند. برای اینکه این کار کمی دشوارتر شود، Ramattra به جای 55 در سطح 45 در دسترس خواهد بود و برخی از چالش های هفتگی برای آسان تر کردن آنها تنظیم می شوند.

بخوانید  Company Of Heroes Developer Relic Entertainment Is An Independent Studio Again

Ramattra، قهرمان جدید تانک، با راه‌اندازی فصل ۲ در ۶ دسامبر، به Overwatch 2 می‌پیوندد و یک پاس نبرد، نقشه و آیتم‌های آرایشی جدید به ارمغان می‌آورد. Ramattra یک تانک تغییر شکل است، فرم Omnic او موانعی را برای هم تیمی هایش ایجاد می کند در حالی که از فواصل دور حمله می کند. پس از بارگیری، او می تواند به شکل Nemesis خود تغییر کند، که به او توانایی های تهاجمی قدرتمندتری می دهد و او را به یک نیروی مرگبار تبدیل می کند.

قطع كردن: