بسته نرم افزاری Humble Summer GDQ 2024 شامل Zelda CD-i Tribute، Excellent 3D Platformer و موارد دیگر است.

Summer Games Done Quick، رویداد یک هفته‌ای خیریه اسپیدرانینگ، در 30 ژوئن آغاز می‌شود و گروهی کامل از بازیکنان بسیار با استعداد را به نمایش می‌گذارد که با تعداد زیادی بازی مقابله می‌کنند. به افتخار این رویداد، Humble بسته نرم افزاری Summer Games Done Quick Bundle را ارائه می دهد که شامل هفت بازی است که می توانید در حال تخریب توسط اسپیدرانرها تماشا کنید و به شما این فرصت را می دهد که آنها را در حین تماشای بازی بازی کنید و ببینید که چقدر باید مهارت های خود را تقویت کنید.

همانطور که در Humble معمول است، SGDQ Bundle با یک سیستم قیمت گذاری سطحی ارائه می شود که به شما امکان می دهد قیمت و بازی های مورد نظر خود را انتخاب کنید. با 12 دلار، پایین‌ترین سطح، سه بازی دریافت می‌کنید: سیم‌کارت مخفی کاری همهجانبه Dishonored، Scroller کناری به سبک Contra، Blazing Chrome، و تیراندازی اول شخص غیر اقلیدسی Hyperbolica. قیمت را تا 15 دلار افزایش دهید و Humble The Elder Scrolls III: Morrowind و Arzette: The Jewel of Faramore را اضافه می کند. با 20 دلار، باندل کامل هفت بازی را دریافت می‌کنید و بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 و Penny’s Big Breakaway را اضافه می‌کنید.

Humble Bundles از موسسات خیریه و همچنین توسعه دهندگان بازی پشتیبانی می کند و شما می توانید برای افزایش کمک مالی خود بیش از قیمت درخواستی بپردازید. بسته SGDQ مانند SGDQ از پزشکان بدون مرز پشتیبانی می کند.

همه بازی‌های این بسته دارای امتیاز بالایی هستند، اما چند بازی قابل توجه اخیراً منتشر شده‌اند که شاید نامشان را نشنیده باشید. Arzette: The Jewel of Faramore یک Metroidvania با اسکرول جانبی است که یادآور دوران CD-ROM است، به ویژه Zelda: The Wand of Gamelon، بازی CD-i 1989 که دارای انیمیشن ضعیف و صداگذاری بدتر بود. Arzette با همین زیبایی شناسی تا حد زیادی بازی می کند و آن را به همان اندازه سریع، سرگرم کننده و خنده دار می کند.

بخوانید  پیش‌سفارش Tekken 8 – پاداش‌های انحصاری را در آمازون و Best Buy دریافت کنید

همچنین Penny’s Big Breakaway وجود دارد، یک بازی پلتفرم سه بعدی که الهام زیادی از زیبایی شناسی، جو و گیم پلی بازی های Sonic 3D دارد. در واقع، توسط Evening Star، استودیویی که توسط توسعه دهندگان طرفداران مسئول Sonic Mania تشکیل شده، توسعه داده شد. یک سبک هنری رنگارنگ وحشیانه، رویکرد سریع و پاسخگو آن را برای پلتفرمینگ تکمیل می کند.

بسته SGDQ همچنین شامل عناوین عالی Bethesda است. Morrowind، البته، RPG بسیار دوست‌داشتنی است که قبل از The Elder Scrolls IV: Oblivion و The Elder Scrolls V: Skyrim که اکنون در همه جا حاضر است، است، اما Morrowind جایگاه ویژه‌ای در قلب بسیاری از طرفداران دارد. Dishonored که توسط استودیوی Arkane توسعه یافته و توسط Bethesda منتشر شده است، اگر هرگز فرصتی برای بازی نداشته اید، ارزش توجه شما را دارد، خواه از عبور مخفیانه در سطوح مختلف بدون اینکه دیده شوید یا از بین دشمنان خود با قدرت های ماوراء الطبیعه خلاقانه لذت ببرید. .

Humble Summer Games Done Quick Bundle

حداقل 12 دلار بپردازید

  • کروم شعله ور
  • بی آبرو
  • هایپربولیک

حداقل 15 دلار بپردازید

  • آرزت
  • کروم شعله ور
  • بی آبرو
  • The Elder Scrolls III: Morrowind
  • هایپربولیک

حداقل 20 دلار بپردازید

  • آرزت
  • کروم شعله ور
  • بی آبرو
  • The Elder Scrolls III: Morrowind
  • هایپربولیک
  • Nickelodeon All-Star Brawl 2
  • فرار بزرگ پنی

اگر می‌خواهید بازی‌های Bethesda بیشتری انجام دهید، گزینه‌های بیشتری با Fanatical’s Build Your Own Bethesda Pack دارید. این 16 بازی توسعه یافته و منتشر شده توسط Bethesda و سیستم قیمت متغیر خود را ارائه می دهد. شما می توانید دو بازی Bethesda را با قیمت 7 دلار، سه بازی با قیمت 10 دلار یا پنج بازی با قیمت 15 دلار دریافت کنید. این باندل شامل Dishonored، Dishonored 2، Morrowind و Oblivion، به علاوه گزینه‌های فراوان دیگر، از جمله Doom 3، مجموعه‌ای از بازی‌های Quake، عناوین Wolfenstein Machinegames، هر دو ورودی در فرنچایز The Evil Within و موارد دیگر است.

بخوانید  نقد انیمیشن پنجه های خشم: افسانه هنک

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر