بسته نرم افزاری ماه غرور دارای بازی های عالی از توسعه دهندگان LGBTQ+ است

اگر به سطح 12 دلار بروید، دریافت خواهید کرد سیاه چال دوست پسر، dungeon-crawler-meets-dating-sim که در آن با شمشیرها و تبرها قرار می گذارید. برای رشد — یک سیم کارت داستان محور زندگی که در دهه 90 اتفاق می افتد — و RPG الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستمعامل RPG حیوانات لزبین فوق العاده همچنین در ردیف 12 دلاری به همراه چهار بازی قبلی از رده 7 دلاری گنجانده شده است. در مجموع، فقط با 12 دلار بازی‌های مستقل عالی به ارزش 107 دلار دریافت می‌کنید – این معامله واقعاً خوبی است.

مانند سایر بسته‌های Humble، اگر می‌خواهید حتی بیشتر به پروژه Trevor کمک کنید، می‌توانید کمک مالی خود را بیش از 12 دلار افزایش دهید و می‌توانید مقداری از خرید خود را به ناشران، خیریه و Humble اختصاص دهید. بسته Humble Pixel Pride تا 28 ژوئن در دسترس است و همه کلیدها از طریق Steam باز می شوند.

بسته Humble Pixel Pride

12 دلار یا بیشتر بپردازید

7 دلار بپردازید

باندل Pixel Pride Humble در دو سطح قیمتی عرضه می شود. بسته پایه 7 دلاری، چهار بازی، از جمله پلتفرمر دوبعدی برنده جایزه را در اختیار شما قرار می دهد آسمانی، بازی ماجراجویی با دست تمساح بعد، RPG سفر جاده ای سوار ماشین شو، بازنده!، و رمان تصویری هنر پیکسل پایان بد تئاتر.

Humble Bundle ماه پراید را با بسته ویژه بازی Pixel Pride جشن می گیرد. بسته با زمان محدود شامل حداکثر هفت بازی رایانه شخصی مستقل است که توسط توسعه‌دهندگان LGBTQ+ ساخته شده‌اند و دارای تم‌ها و داستان‌های LGBTQ+ هستند و بخشی از تمام فروش‌ها به خیریه The Trevor Project اهدا می‌شود.

بخوانید  این کوه 14 دلاری Final Fantasy 24 دلاری شما را به مری پاپینز تبدیل می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.