بسته بازی پرایم فصل 15 Apex Legends شامل لوازم آرایشی Ethereal Catalyst است

اما بازیکنانی که عضویت در Prime Gaming ندارند، نیازی به ناامیدی ندارند – اگر به دنبال این هستید که این لوازم آرایشی جشن و خاکی را به دست آورید، ممکن است همچنان بتوانید با استفاده از یک مزیت این کار را انجام دهید. 30 روز آزمایشی رایگان Amazon Prime. با این حال، این کار را فقط هر 12 ماه یک بار می‌توان انجام داد، بنابراین اگر اخیراً از یک دوره آزمایشی رایگان استفاده کرده‌اید، نمی‌توانید لوازم آرایشی را بدون آن تهیه کنید. اشتراک پرایم گیمینگ.

بسته آرایشی نوامبر که فقط برای مشترکین Prime Gaming در دسترس است، دارای تم پاییزی پربرگ است که شامل دو ماده آرایشی منحصر به فرد مشترک برای Catalyst و یک پوسته اسلحه آلترناتور است. اقلام را می توان با مراجعه به سایت مبادله کرد روبریک Apex Legends از وب سایت پرایم گیمینگ در آنجا، بازیکنان می‌توانند اکانت‌های Prime Gaming خود را به حساب‌های EA خود متصل کنند، که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا رایگان‌های خود را بازخرید کنند.

آخرین بسته آرایشی بازی Prime Apex Legends شامل موارد زیر است:

  • قاب بنر کاتالیست بادهای پاییزی (نادر)
  • پوسته اسلحه آلترناتور Gem Shredder (نادر)
  • Archon Catalyst Legend Skin (Epic)

بازی Apex Legends بر روی کنسول و رایانه شخصی رایگان است. نسخه موبایلی این بازی، Apex Legends Mobile، برای دانلود در دسترس است اندروید و iOS دستگاه ها

توسعه‌دهنده Apex Legends، Respawn Entertainment به‌تازگی اولین باندل Prime Gaming Season 15 را منتشر کرده است. این بسته شامل سه لوازم آرایشی متنوع است که همگی با موضوع اولین Legend، Catalyst در فصل 15 طراحی شده‌اند. طرح‌های آرایشی نشان‌دهنده ارتباط عمیق کاتالیست با ماه و طبیعت دنیای خانه‌اش است.

بخوانید  آخرین به روز رسانی Valheim سیستم جدید Biome و Magic را اضافه می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این پوسته‌های انحصاری را نمی‌توان در جای دیگری تهیه کرد، و وقتی از بین رفتند، از بین می‌روند، بنابراین قبل از تمام شدن زمان، حتماً از بسته لوت نوامبر خود استفاده کنید!